arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

اسکوچیچ و فولاد برای جدایی به توافق نزدیک شده‌اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توافق دراگان اسکوچیچ و مسئولان فولاد برای جدایی از یکدیگر به جلسه دوم که امشب برگزار می‌شود کشیده شد اما خبرها حاکی از توافق قطعی دو طرف برای جدایی است.

در حالی که از صبح امروز مسئولان سپاهان از اسکوچیچ به عنوان سرمربی آینده خود یاد می‌کنند و مدیرعامل این باشگاه گفته بود در انتظار دریافت رضایت‌نامه اسکوچیچ هستند این مربی کروات از ظهر امروز جلسه‌ای را با اعضای هیات مدیره فولاد خوزستان برگزار کرده که پس از چند ساعت مدیران فولاد تصمیم گرفتند جلسه نهایی را امشب برگزار کنند.

با توجه به شنیده‌ها، مدیران فولاد از مذاکره پنهانی اسکوچیچ با سپاهانی‌ها ناراحت بودند و قصد سنگ‌اندازی در انتقال اسکوچیچ به سپاهان ندارند و احتمالا دو طرف برای فسخ قرارداد به توافق می‌رسند.

از طرفی مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا درباره طولانی‌شدن مذاکره اسکوچیچ با سپاهانی‌ها اظهار کرد: موضوع مسلم این است که امروز نام سرمربی معرفی نمی‌شود و ما قطعا و تحت هر شرایطی فردا صبح یک نفر را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنیم. مطمئنا به جز اسکوچیچ گزینه دیگری را برای هدایت سپاهان داریم که فردا نام آن فرد اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان