arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۰

هشدار دوباره احمدی مقدم به مزاحمين نواميس

فرمانده ناجا گفت: نيروي انتظامي در 5 سال آينده تلاش خود را در اين حوزه بكار خواهد بست
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي، با اشاره به مزاحمت برخی برای نوامیس گفت:  به این افراد هشدار مي‌دهم كه رفتاري متناسب با قانون و شئونات اسلامي داشته باشد و در مقابل نيروي انتظامي نيز در اجراي قانون توام با ارشاد، توجيه و تذكر و فرهنگ سازي پافشاري كند.

به گزارش خبرگزاری انتخاب؛ سردار اسماعيل احمدي مقدم در مراسم صبحگاه فرماندهي انتظامي استان سمنان، افزود: پايه‌هاي اساسي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي با تمام پليس‌هاي جهان كه صرفا خود را موظف به اجراي قانون و حفظ حكومتها حتي در صورت ايستادگي در مقابل مردم مي‌دانند، تفاوت دارد، چرا كه نيروي انتظامي بايد تشكيل دهنده نظام اسلامي و خدمت كننده به مردم باشد.

وي همچنين خاطر نشان كرد: در كنار تمامي اينها، دين باوري و عنصر بصيرت، حرفه گرايي و تسلط به دانش روز ضرورت عمل در ميدان تهديدات جديد است.

فرمانده نيروي انتظامي با تاكيد بر عنصر بصيرت كه مكمل دين و نظام اسلامي است، تصريح كرد: امروزه جنگ نرم و تهديد نرم با تكيه بر رسانه‌هاي جديد و از طريق فريب كاري، شايعه پراكني، ناكارآمد جلوه دادن نظام جمهوري اسلامي از راه‌هاي تحريم، ايران هراسي، اقدامات اطلاعاتي و حمايت از گروه‌هاي منافقين و تروريستي انجام مي‌شود.

سردار احمدي مقدم رويكرد نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در برنامه پنجم توسعه را اقتدار نرم در برابر تهديد نرم با تكيه بر فناوري‌ها و ابزار شگرد دانست و افزود: نيروي انتظامي بايد دانش به فنون جديد و آخرين شگردهاي دشمن را داشته و در عرصه شناسايي جرايم جديد پيشگام باشد.

وي فعاليت شركتهاي هرمي، مضاربه‌اي، هجوم به حريم خصوصي، فساد جمعي و اخلاقي كه با ابزارهاي جديد افراد را اغفال مي‌كنند را از جرايم جديد و شناسايي شده نام برد و تصريح كرد: نيروي انتظامي در 5 سال آينده تلاش خود را در اين حوزه بكار خواهد بست تا با كاركنان آموزش ديده و حرفه‌اي بتواند امنيت را از زاويه اجتماعي تامين كند.

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران تقديم 7 شهيد در ايام نوروز امسال را نشان دهنده خدمت شبانه‌روزي و خالصانه نيروي انتظامي عنوان كرد و گفت: نظرسنجي مردمي كه در تمام استانهاي كشور در اسفند سال گذشته صورت گرفت، حاكي از افزايش احساس امنيت توسط مردم در مقايسه با سال 88 است و اين بزرگترين دستاورد نيروي انتظامي جمهوري اسلامي است.

سردار احمدي مقدم از طرح‌هاي ويژه تامين امنيت، برخورد با ناهنجاريها، مزاحمين نواميس و امنيت اجتماعي و كساني كه محيط اجتماعي را آلوده مي‌كنند توسط ماموران نيروي انتظامي خبر داد و خاطر نشان كرد: به اين گروه از افراد كه امنيت اجتماعي را آلوده مي‌كنند هشدار مي‌دهم كه رفتاري متناسب با قانون و شئونات اسلامي داشته باشد و در مقابل نيروي انتظامي نيز در اجراي قانون توام با ارشاد، توجيه و تذكر و فرهنگ سازي پافشاري كند.
برچسب ها: احمدی مقدم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
0
4
نمونه بارزش عقرب سیاه !!!
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
0
0
سردار دکتر عزیز
نیروهای شما هیچ کاری با عوامل اصلی فساد ندارند .
مطمئن باشید با این رفتاری که نیروهای شما با مردم انجام می دهند نتیجه معکوس می گیرید . کما اینکه تا حالا گرفته اید . به عنوان یک ناظر بازرسی 197 بیش از 5 گزارش تخلف نیروهای ناجا در برخورد با مردم در طول یک ماه ارسال کرده ام که تمام آنها با برخورد قاطع 197 مواجه شده است . خیلی بهتره به نیروهای ناجا اموزش درست بدهید .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
0
1
یعنی بهد از این همه گرفتن اراذل و اوباش و اعدام و زندانی کردن آنها هنوز هم مجرم داریم؟؟؟؟؟؟؟؟
محمود
|
Germany
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
0
1
عملکرد نیروی انتظامی به نوامیس مردمی باید طبق قانون وواضح ومبرهن باشد.نه اینکه دربرخی مواردنیروی انتظامی به بهانه بدحجابی همین کاری را بکندکه مزاحمین نوامیس انجام می دهند!
نظرات بینندگان