arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴
فرمانده نیروی انتظامی :

برخورد قاطع پلیس با مزاحمان وافرادی که کشف حجاب می‌کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فرمانده نیروی انتظامی به برخورد قاطع پلیس راهور با مزاحمین و افرادی که کشف حجاب می کنند اشاره کرد و گفت: پلیس راهورموظف است با خودروهایی که برای مردم و خودروهای دیگرمزاحمت ایجاد می کنند و یا آلودگی صوتی دارند و در سطح خیابان ها دوردور می کنند، برخورد کند.

سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» درحاشیه دومین همایش فصلی رؤسا و فرماندهان پلیس راهور ناجا ضمن رونمایی از خودروی کنترل مکانیزه پارک حاشیه ای اظهارداشت: در این خودرو سیستمی نصب شده که کنترل مکانیزه پارک است و این سیستم می تواند با تصویربرداری از خودروهای ایستاده، تخلفات را ثبت کند.

وی با بیان اینکه با ایست سنجی که درکنار پیاده رو است این خودرو می تواند زمان و مبلغ را تطبیق و مقایسه کند، ادامه داد: پس از ثبت تخلف توسط این خودروها، در نهایت به مالک منتقل و سیستم جریمه می شود.

فرمانده ناجا به ویژگی های این خودرو اشاره کرد و ادامه داد: دقت، سرعت بالا و رضایتمندی مردم از ویژگی های این خودرو است.

وی تاکید کرد که این خودروها به صورت پایلوت و در حال تست هستند و اگر اهداف پلیس راهور محقق شود به تولید انبوه نیز خواهند رسید.

سرداراشتری به برخورد قاطع پلیس راهور با مزاحمین و افرادی که کشف حجاب می کنند اشاره کرد و افزود: پلیس راهور موظف است با هر گونه تخلفات ترافیکی برخورد کند ضمن اینکه خودروهایی که برای مردم و خودروهای دیگر مزاحمت ایجاد می کنند و یا آلودگی صوتی دارند و در سطح خیابانها دوردور می کنند و کسانی که پوشش اسلامی را رعایت نمی کنند قطعا برخورد می کند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه افرادی که تخلف عمده دارند کمتر از یک درصد هستند، تصریح کرد: پلیس راهور قطعا طبق قانون با متخلفان برخورد می کند هر تخلفی هم جریمه ای دارد. اما برخورد پلیس با قانون شکنان باید در کمال رعایت ادب و رأفت باشد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در پاسخ به سوالی درمورد خروج خودروهای بنز از ناوگان پلیس، گفت: هم اکنون تعدادی مزدا در پلیس راهور آورده شده و در حال تست در جاده ها هستند؛ اگر پاسخ خوبی گرفتیم و قطعات داخلی نیز داشته باشند ان شاءالله در ناوگان پلیس از آنها استفاده خواهیم کرد.

** لزوم گذرنامه معتبر برای خروج از کشور
سرداراشتری درپاسخ به سوال خبرنگاری که سال گذشته اعلام کردید برای گذر از مرز نیاز به گذرنامه نیست، گفت: برای خروج از کشور زائران باید گذرنامه معتبر داشته باشند ضمن اینکه زیرساخت های لازم برای تسهیل در عبور و مرور زائران در مرزهای شلمچه، مهران و چزابه تقویت شده است.



منبع: پایگاه خبری پلیس
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان