arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴

هاشمی: پزشکان در «تحول» هوشمندانه عمل کردند/مشکلات حل می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر بهداشت با اشاره به تاخیرهای چندین ماهه در پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها و ارائه دهندگان خدمات خطاب به پزشکان، گفت: این اطمینان را می‌دهم که جای هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد و این مشکلات نیز حل خواهد شد.

دکتر سیدحسن هاشمی  با اشاره به سطح رضایت بیش از 80 درصدی مردم از طرح تحول نظام سلامت، درباره رضایت‌مندی ارائه دهندگان خدمات در این طرح با وجود تاخیرهای چندماهه بیمه‌ها در پرداخت مطالبات، گفت: پزشکان در اجرای این طرح بسیار به ما لطف و محبت داشتند و هوشمندانه در مسیر ارائه خدمت به مردم و همچنین قسمی که خورده‌اند، همچنان فعالیت می‌کنند. از همه آنها ممنونیم.

وی با اشاره به تاخیرهای چند ماهه ایجاد شده در پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها و همچنین ارائه دهندگان خدمات، گفت: این اطمینان را می‌دهم که جای هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد و این مشکلات هم حل خواهد شد چرا که گذشته نیز نشان داده این مشکلات حل شده است.

وی ادامه داد: آنچه که باقی خواهد ماند قضاوت مردم از عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت بهداشت، بیمه‌ها، مسئولان بالادستی و پایین دستی است. بالاخره مردم، ارائه دهندگان خدمات و همچنین دریافت کنندگان خدمات فرصت قضاوت خواهند داشت.

وزیر بهداشت در پایان افزود: امیدوارم این قضاوت برای همه ما خوب باشد. ان‌شاءالله که شرکایمان نیز رعایت کنند تا دوستان بیش از این اذیت نشوند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان