arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۶ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴

زمان آغاز صدور ویزای ثبت نام کنندگان اربعین حسینی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس سازمان حج و زیارت از آغاز صدور ویزای ثبت نام کنندگان برای حضور در مراسم اربعین حسینی از فردا (چهارشنبه 20 آبان) خبر داد و گفت: ثبت نام کنندگان درسامانه سماح برای دریافت روادید خود اقدام نمایند.

سعید اوحدی روز سه شنبه درحاشیه مراسم بزرگداشت جانباختگان گلستانی فاجعه منا که با حضور حجت الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه درحج و زیارت در مصلی نمازجمعه اهل سنت گنبدکاووس برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران تصریح کرد: داشتن گذرنامه معتبر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در عراق الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات وزارت کشور و ستاد مرکزی اربعین حسینی و همچنین براساس قوانین کشور عراق، از ورود زائران بدون داشتن روادید به این کشور جلوگیری خواهد شد.
وی گفت: ثبت نام کنندگان سامانه سماح می توانند از فردا (چهارشنبه) با مراجعه به 15 دفتر کارگزاری اربعین حسینی که امسال در 15 استان و شهر کشور دائر شده است، نسبت به دریافت ویزای خود اقدام نمایند.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور تصریح کرد: هزینه صدور ویزا به صورت کاروانی برای هر نفر 30 دلار و به صورت انفرادی برای هر نفر 40 دلار تعیین شده است.

اوحدی همچنین از تداوم لغو اعزام به عمره مفرده خبر داد و گفت: تا زمانی که دستگاه قضایی عربستان حکم دو پلس خاطی و فاسد خویش را اجرا نکند، ایران هیچ اعزامی نخواهد داشت.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان