arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۶۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۷ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴

قطعی آب و برق در استان بوشهر/ آبگرفتگی معابر و خسارت به تاسیسات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: بارندگی‌های امروز باعث قطعی آب و برق در برخی نقاط استان بوشهر شد.

 قاسم قائدی بعدازظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به وضعیت بارندگی امروز در نقاط مختلف استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: سامانه بارشی نقاط مختلف استان بوشهر را امروز تحت پوشش قرار داد و باعث ورود خسارت‌هایی به تاسیسات زیربنایی شد.

وی با اشاره به اینکه این سامانه به تاسیسات زیربنایی، كشاورزی و دامی، اماكن مسكونی و مبلمان شهری خسارت زده است، اضافه کرد: در برخی از نقاط استان سرعت باد به بیش از ۱۳۶ کیلومتر بر ساعت رسید.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر از قطع برق در مناطق آبپخش، شبانكاره، سعدآباد و دالكی اشاره کرد و ادامه داد: آب خط كازرون نیز در جریان این بارندگی‌ها قطع شد که باعث قطعی آب شهرهای برازجان، چغادك، دالكی، وحدتیه و قسمتی از شهر بوشهر شد.

وی بیان کرد: قطع برق ایستگاه پمپاژ شبانكاره بر روی خط كوثر باعث قطعی آب در شهرهای بوشهر، عالی‌شهر، اهرم، خورموج، دیر، آبدان، سیراف، بردخون، كنگان، دلوار و عسلویه شد.

قائدی همچنین به بارش تگرگ در گناوه، دیلم، بوشهر و خارگ اشاره کرد و افزود: بر اثر این بارندگی‌ها شاهد آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها در اكثر شهرهای استان بوشهر بودیم.

وی تصریح کرد: آب‌گرفتگی تعدادی از راه‌های اصلی و فرعی روستاهای بخش دیلم از جمله مال‌شهاب، بنه‌خاطر و عامری را دچار آسیب و مشکل کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با بیان اینکه بارندگی‌ها باعث تعطیلی برخی مدارس در نوبت صبح و بعد از ظهر شد، گفت: آمادگی تیم‌های امدادی، عملیاتی و خدماتی دستگاه‌های ذی‌ربط باعث شد تا مشکلات مختلف در سریع‌ترین زمان مدیریت شود.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی از خسارات جانی بارندگی‌ها در استان بوشهر نرسیده است، بیان کرد: عبور و مرور به‌صورت عادی در محورهای مواصلاتی استان جریان دارد.

قائدی میزان بارندگی‌ها در بوشهر را ۴۵ میلیمتر عنوان کرد و افزود: بیشترین میزان بارندگی‌ها مربوط به شهرستان جم با ۸۱ میلیمتر بوده است و کمترین بارش هم مربوط به برازجان با ۲۸ میلیمتر است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
4
بعد هی النینو رو تکذیب کنید
نظرات بینندگان