arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴

فتح الله زاده: کاش صداوسیما ضیاء را به خانه مردم برگرداند/ برای زندی غصه خوردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال ضمن تاکید بر اینکه کاش صدا و سیما با بخشیدن علی ضیاء او را به خانه مردم برگرداند، گفت: برای خداحافظی زندی از فوتبال غصه خوردم.

علی فتح‌الله‌زاده در مورد ممنوع التصویر شدن علی ضیا توسط سازمان صدا و سیما پس از دربی به  گفت: کاری که آقای ضیاء انجام داد خوب نبود. خودش هم می داند که برای عذرخواهی پیش پرویز مظلومی رفت. اما  جوان هنرمندی است و حیف است که از صدا و سیما حذف شود.

وی در ادامه تاکید کرد: چیزی بالاتر از آن نیست که خود شخص متوجه بشود که کارش خطا بوده است، کاش بیش از این وی را تحت فشار نگذاریم  و همانطور که آقای مظلومی گذشت کرد کاش ما هم از او بگذریم. من از سازمان صدا و سیما خواهش می کنم که علی ضیا را به سازمان و خانه های مردم برگرداند و به مردم بخشندگی را یاد بدهد و در بالاترین حد رسانه عطوفت اسلامی را به نمایش بگذارد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در ادامه پیرامون خداحافظی زندی از دنیای فوتبال گفت: واقعا از خداحافظی زندی غصه خوردم، او همچنان می توانست به عنوان بازیکن به فوتبال ایران کمک کند و اگر آن مصدومیت برایش پیش نیامده بود حتما روزهای فوق العاده ای داشت و چه بسا به تیم ملی هم بیشتر می توانست کمک کند.

وی افزود: زندی پسر بسیار مودب و با شخصیتی بود، ما هم مثل همه برخی مواقع پولی نداشتیم که حقوقش را بدهیم اما وی هرگز به روی ما نمی آورد؛ من امیدوارم او در مربیگری راهش را ادامه بدهد و موفق هم باشد.

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه قول داده بود بعد از رفع مصدومیت زندی را به استقلال برگرداند اما عمر مدیریتش کفاف نداد گفت: بله قول داده بودم، الان هم انتقادی ندارم که چرا دیگران وی را برنگردادند، چون زندی بازیکن من بود.  می‌خواستم کمکش کنم تا دوباره به فوتبال برگردد اما در استقلال ماندنی نشدم.

 فتح الله زاده در مورد دیدارهایی که امروز با کفاشیان، اسدی تاج و عابدینی داشت گفت: معمولا یک روز در هفته را می‌گذارم برای ملاقات های اینچنینی  امروز هم دوستانم را در فدراسیون دیدم و با آنها در موارد مختلف صحبت کردم.

وی در ادامه افزود: با کفاشیان در مورد مدیریت باشگاه‌های خصوصی صحبت کردیم که با شکل کنونی و قوانین موجود نمی‌توانند باشگاه داری کنند و در لیگ و برای فوتبال در سطح ملی کمک حال باشند. در واقع دنبال راه کارهایی پیرامون این موضوع می‌گشتیم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در مورد دیدارش با عابدینی و تاج گفت: موضوع مالیات‌ها را پیگیری کردیم. مخصوصا مالیات‌هایی که برای مدیران عاملی که از باشگاه کنار رفته‌اند باقی مانده است. باید فکری به حال این مالیات‌ها کرد.

وی در مورد دیدارش با اسدی هم تاکید کرد: از آن زمان که ایشان دبیر کل شده بودند وی را ندیده بودم و تبریک نگفته بودم که امروز موفق شدم  به او هم تبریکی بگویم و دیداری تازه کنم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان