arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴

استیلی: مقابل استقلال 8 تا 9 موقعیت گلزنی داشتیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرمربی تیم ملی فوتبال ملوان بندرانزلی گفت که در تیمش در دیدار تدارکاتی مقابل استقلال بالای هشت تا نه موقعیت گلزنی داشته است.

حمید استیلی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در دیدار تدارکاتی اظهار داشت: بازی تدارکاتی خوبی برای ما بود و همان‌طور که دیدید جوان‌های زیادی در این دیدار به میدان رفتند. ما در بازی مقابل استقلال بالای هشت تا نه موقعیت گلزنی داشتیم، اما متأسفانه نتوانستیم به گل برسیم و این استقلال بود که از موقعیتش استفاده کرد.

وی در ادامه افزود: ما ساعت 13 به تهران رسیدیم تا با استقلال بازی کنیم و بازیکنان خسته بودند، اما برای‌مان مهم این بود که تیم‌مان را محک بزنیم. خوشبختانه موارد تاکتیکی که از بازیکنان خواسته بودیم به نحو احسن در زمین پیاده کردند. ما چند روز دیگر در تهران می‌مانیم تا در هفته دوازدهم با سایپا بازی کنیم. در این مدت یک بازی تدارکاتی دیگر هم با تیمی دسته یکی برگزار می‌کنیم تا بازیکنان جوان محک بخورند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به تعطیلات لیگ گفت: تعطیلات لیگ کار را برای ما سخت می‌کند. ما در انزلی به لحاظ آب و هوای بارانی شرایط سختی داریم و چند بازیکن نیز مصدوم هستند. از طرفی مشکلات مالی نیز شرایط تیم را سخت کرده است. دو سه بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارند که یک روز قبل از مسابقات به ما ملحق می‌شوند.

استیلی در خصوص ناراحتی‌اش از هواداران ملوان بندرانزلی گفت: ناراحتی ما از موارد مالی است تا بازیکنان بتوانند با تمرکز بیشتری تمرین کنند. امروز بازیکنی 13 ساله مقابل استقلال به میدان رفت و اتفاقاً بازی خوبی انجام داد.

وی درباره عملکرد تیم ملی ایران عنوان کرد: تیم ملی قطعاً از گروهش صعود می‌کند. بازی با گوام، ترکمنستان و عمان نمی‌تواند سخت باشد و تیم ملی باید خود را برای دور بعد آماده کند. تنها مسئله این است که تعطیلات لیگ به تیم‌ها ضرر خواهد رساند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان