arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴

صادقی به مدال نقره دست يافت/برنامه کاراته کاهای ایران در روز دوم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روز نخست از رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با کسب یک مدال نقره برای کاراته کاهای کشورمان به پایان رسید.

کاتاروی تیم جوانان کشورمان که به دیدار نهایی رقابتهای قهرمانی جهان راه يافته بود در جدال برای کسب مدال طلا به مصاف «یوگی میزوکی» از ژاپن رفت و در نهایت ۴بريک نتیجه را به حریف واگذار کرد و به نشان نقره دست يافت. 

کاظمی امروز  وی کار خود را برتری مقابل «دورا بانوویچ» از مجارستان آغاز کرد و سپس ۴ بریک  «اما برزدوا» از اسلواکی را شکست داد. نماینده کشورمان دور سوم «وینانگر» از اتریش را با نتیجه مسابه ۴ یک از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی هم مقابل «لیزا پی وی» از ایتالیا با همین نتیجه صاحب پیروزی شد و به دیدار نهایی راه يافت.

امروز يگانه شهپري ، امير يزدان تدين ، علي زند ،  امير بهادر تدين و مائده نصيري در کاتا ، فاطمه خنکدار ،مبینا حیدری و مینا یوسفی هم در کومیته رده نوجوانان  ره به جایی نبرده و از دور مسابقت حذف شدند. 

برنامه روز دوم مسابقات

اما فردا جمعه ۲۲ آبان ماه ۱۱ کاراته کای کشورمان به روی تاتامی می روند. در رده نوجوانان و بخش پسران محمد رضا امیری در وزن ۵۲-کیلوگرم دور نخست  استراحت داشته و سپس با برنده روسیه و انگلیس دیدار می کند. وی در صورت کسب اولین پیروزی باید با یکی از کاراته کاهای اسلوونی ، بحرین یا هنک کنگ پیکار می کند.

در وزن ۵۷-کیلوگرم سید علی کریمی در اولین دیدار با بوسنی هرزگوین مبارزه می کند و در صورت کسب پیروزی یکی از کاراته کاهای روسیه ، فیلپیین یا ترکیه پیکار می کند. یحیی شهگل در وزن ۶۳-کیلوگرم یحیی شهگل در اولین دیدار به مصاف  «باتیس آنتونیوس» از یونان می رود. وی دور دوم «حامد آمر حامد» از مصر دیدار می کند. 

هادی طاهری در وزن ۷۰-کیلوگرم  دور نخست «جاناتان پائولوسن»از بلژیک را پیش رو دارد و در صورت برتری باید با کرواسی و ترکیه مبارزه کند. مجید نیکوهمت در وزن ۷۰+کیلوگرم  در اولین دیدار «روبرت آواکیموف» از روسیه را دیدار می کند. وی در صورت برتری یونان و ترکیه را پیش رو دارد. 

در بخش دختران و در وزن ۴۸-کیلوگرم سارا بهمن یار در اولین دیدار با «فونگ مان وی» از ماکائو مبارزه می کند و در صورت برتری باید با یکی از کاراته کاهای جمهوری چک ، شیلی یا تایپه مبارزه می کند. آناهیتا یحیی پور در وزن ۵۳-کیلوگرم دور نخست «یوسینوا» از  قزاقستان را پیش رو دارد و در صورت پیروزی با «جاگی الورا» از امریکا را پیش رو دارد. 

در وزن ۵۹-کیلوگرم آویشن باقری با «بارال» از هند پیکار می کند و در صورت پیروزی با برنده هند و بلژیک مبارزه می کند. در وزن ۵۹+کیلوگرم ملیکا احدی در اولین دیدار «نیچه وا» از روسیه را دیدار می کند و در صورت کسب پیروزی به دیدار  برنده دیدار بوسنی و آذربایجان می رود.

همچنین در رده جوانان و در بخش پسران علی مسکینی در  وزن ۵۵-کیلوگرم در اولین دیدار باید با "نما روسان» از بلژیک پیکار کند. مسکینی در صورت برتری در این پیکار باید با «رامالیتسی» از آفریقای جنوبی مبارزه کند. امیر رضا میرزایی هم در وزن ۶۱-کیلوگرم امیر رضا میرزایی دور نخست «لی گیسانگ از چین را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به دیدار «کوزاکی» از ژاپن می رود. 

رقابتهای کاراته قهرمانی نوجوانان ، جوانان و زیر ۲۱ سال جهان از امروز با حضور ۱۴۲۵ کاراته از ۹۱ کشور در اندونزی آغاز و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت. 

منبع: مهر
نظرات بینندگان