arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۷ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴

صلاحیت پلاتینی برای حضور در انتخابات فیفا رد شد!

بیانیه رسمی فیفا رقابت 5 نامزد برای حضور در انتخابات ریاست فیفا را تایید کرد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
میشل پلاتینی رییس تعلیق شده یوفا موفق نشد صلاحیت حضور در انتخابات ریاست فیفا را به دست بیاورد. او که مهمترین گزینه برای صلاحیت پلاتینی برای حضور در انتخابات فیفا رد شد!جایگزینی ریاست به حساب می آمد نزدیک به یک ماه قبل توسط کمیته اخلاقی فیفا به مدت 90 روز از هرگونه فعالیت فوتبالی تعلیق شد. او امیدوار بود با ثبت نام در انتخابات و رفع تعلیق در نزدیکی انتخابات بتواند رییس فیفا شود اما فیفا امروز اعلام کرد که فقط 5 نفر می توانند در انتخابات شرکت کنند. 5 نفری که در میان آنها نام پلاتینی ، بلیتی و سکسویل دیده نمی شود.

صلاحیت میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا و موسی بلیتی، رئیس اتحادیه فوتبال لیبریا و همچنین سکسویل برای شرکت در انتخابات ریاست فیفا تائید نشد و آنها نمی‌توانند در انتخابات ماه فوریه شرکت کنند

در بیانیه رسمی فیفا تنها 5 نامزد تایید نهایی شده‌اند نام شیخ سلمان بن‌ابراهیم آل‌خلیفه 49 ساله از بحرین ورئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، شاهزاده علی‌‌‌بن‌حسین 39 ساله از اردن و رئیس اتحادیه فوتبال اردن  و نایب رئیس فیفا، جانی اینفانتینو 45 ساله از سوئیس و دبیرکل اتحادیه فوتبال اروپا، موسیما گابریل «توکیو» 62 ساله (تاجر اهل آفریقای جنوبی) و ژروم شامپاینه 57 ساله از فرانسه و عضو پیشین فیفا به عنوان پنج نامزد نهایی انتخابات ریاست فیفا دیده می‌شود.




منبع: عصرایران
نظرات بینندگان