arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۸ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴

درخواست اختصاص تسهیلات برای چاپ کتاب توسط آیت الله علوی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت الله علوی گرگانی گفت: دولت یازدهم باید ارتباط نزدیک تری با علما و مراجع تقلید داشته باشد تا مراجع تقلید بتوانند مشکلات را راحت تر بیان کنند و دولت هم نقطه نظرات خود را بهتر به مراجع برساند.

آیت الله علوی گرگانی عصر امروز در دیدار با علی جنتی وزیر ارشاد اظهار داشت: اعضای دولت باید با مردم و رهبری ارتباط خوب ونزدیکی داشته باشند چون این موضوع سبب تسهیل در رفع مشکلات جامعه می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان افزود: دولت یازدهم باید ارتباط نزدیک تری با علما و مراجع تقلید داشته باشد تا مراجع تقلید بتوانند مشکلات را راحت تر بیان کنند و دولت هم نقطه نظرات خود را بهتر به مراجع برساند، اداره کشور کار بسیار سخت و فوق العاده ای است که نیازمند همکاری همگان است.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه وظیفه وزارت ارشاد از همه وزارت خانه‌ها سنگین تر است بیان کرد: وزارت ارشاد مجموعه گسترده و بزرگی است که نیازمند فعالیت بیشتری برای رفع مشکلات جامعه است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: یکی از مشکلات کشور فضای مجازی است که کنترل آن بسیار سخت و نیازمند کار بیشتر است، در زمینه تک خوانی زنان به من نشان دادند که گفتند یا وزیر ارشاد آن را ندیده و یا وی را توجیه کرده‌اند که نباید این موضوعات در جامعه ترویج پیدا کند.

وی با تاکید بر لزوم کار و فعالیت در راستای رفع مشکلات جامعه گفت: به گونه ای فعالیت کنید تا پس از دوران مسئولیت تان آثار و برکات از شما باقی بماند و مردم شما را به واسطه اقدامات مثبت و مفیدتان دعایتان کنند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: وزارت ارشاد باید برای دفاتر مراجع تقلید  و بزرگان دینی که با مردم ارتباط دارند تسهیلاتی اختصاص دهد تا در زمینه چاپ کتاب و کاغذ مشکلی نداشته باشند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان