arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴

گوامی ها دوباره کری خواندند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اعضای کادر فنی گوام دوباره برای تیم ایران کری خواندند.

قبل بازی رفت ایران مقابل گوام در ورزشگاه آزادی،گوامی ها برای تیم ایران کری خوانده بودند. ایران در هفته اول بازی ها به قرعه استراحت خورد و در هفته دوم و اولین بازی در ترکمنستان مقابل این تیم متوقف شد . اما گوامی ها شرایطی متفاوتی داشتند. آنها دو بازی ابتدایی را در خاک خود و مقابل ترکمنستان و هند برگزار کردند و توانستند پیروز شوند. آنها پیش از بازی مقابل ایران در تهران، از اینکه از 2 بازی توانسته بودند 6 امتیاز کامل را بگیرند و در صدر جدول گروه قرار قرار بگیرند کری خواندند. گری وایت سرمربی گوامی ها در جواب کری ایرانی ها که در آخرین بازی دوتیم 19 گل به آنها زده گفت:« آن بازی 15 سال پیش برگزار شد ولی حال ما صدر گروه هستیم.»
گوام در روز بازی مقابل ایران در ورزشگاه آزادی شش تایی شد. گوامی ها دوباره پیش از بازی دور برگشت، برای تیم ایران کری خواندند. آنها در سه بازی که در خانه برگزار کردند دو پیروزی و یک تساوی به دست آوردند و در حال حاضر در خانه بی شکست هستند. گوامی ها آخرین بازی خانگی خود را مقابل ایران برگزار خواهند کرد و در تلاش هستند تا این رکورد بی شکستی را حفظ کنند. گری وایت در اظهار نظری جالب درباره بازی با ایران گفت:« ایران تیم خوبی است اما حفظ رکورد شکست ناپذیری در خانه بزرگترین هدف ما است.»
گوام یکی از کشورهای آسیای دور است و برای رسیدن به آن باید سفری سخت و 40 ساعته داشت. آنها روی چمن مصنوعی بازی می کنند و این برای تیم هایی که روی چمن طبیعی بازی می کنند کمی سخت است. حال باید دید این تیم می تواند رکورد شکست ناپذیری در خانه را مقابل ایران حفظ کند یا خیر؟

نظرات بینندگان