arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴

صحبت‌های جنجالی ونگر درباره دوپینگ در فوتبال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی آرسنال در صحبت‌هایی جنجالی عنوان کرد در چند تیم فوتبال نیز دوپینگی داشته‌اند و این پدیده در این ورزش هم وجود دارد.

به نقل از دیلی میل، آرسن ونگر که معمولا در مصاحبه‌هایش محتاط است و سعی می‌کند زیاد جنجال راه نیندازد، این بار صحبتی را به زبان آورده که ممکن است برای او گران تمام شود. او در صحبت با روزنامه «اکیپ» از شایع بودن دوپینگ در فوتبال خبر داد و گفت: در طول 30 سال دوران مربیگری که داشتم، هیچ وقت بازیکنام را برای بهتر بودن مجبور به استفاده از مواد نیروزا نکردم. اصلا این فرهنگ و شرایط را قبول ندارم ولی معتقدم این پدیده در فوتبال هم وجود دارد. با وجود این، خیلی از تیم‌هایی که مقابل آنها بازی کرده‌ایم، چنین عقیده‌ای مانند ما نداشته‌اند و به تیم‌هایی باخته‌ایم که دوپینگ کرده‌اند.

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم تست‌های دوپینگ امروزه کافی باشد. برای من سخت است قبول کنم 740 بازیکن در جام جهانی هیچ کدام دوپینگ نکرده‌اند. امیدوارم فوتبال انگلیس، عاری از هرگونه دوپینگ باشد. آزمایش دوپینگی که فیفا می‌گیرد، کافی نیست و یوفا نیز از آن تبعیت می‌کند. به نظر من باید قوانین سخت‌تری برای آن وجود داشته باشد. امیدوارم مشکلی با دوپینگ نداشته باشیم ولی باید چاره‌ای برای این مسئله اندیشیده شود.

به نظر می‌رسد این صحبت‌های ونگر در روزهای آینده با واکنش روبه‌رو شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آرسنال ، دوپینگ ، جنجال ، اکیپ
نظرات بینندگان