arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴

چلسی برای جذب رونالدو، چه کسی را می فروشد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چلسی برنامه‌ای جدی برای جذب کریستیانو رونالدو در سر دارد که آن هم فروش ادن هازارد است.

  به نقل از اکسپرس، کریستیانو رونالدو مهاجم 30 ر‌ئال‌ ماد‌رید که برترین گلزن تاریخ این باشگاه و همین طور برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود. او هنگام اکران مستندش در لندن عنوان کرد از کار کردن دوباره زیر نظر ژوزه مورینیو استقبال خواهد کرد. رونالدو پیش از این، همچنین عنوان کرده بود دوست دارد بازی در لیگ برتر را تجربه کند و ممکن است هر اتفاقی در آینده برای فوتبالش رخ دهد.

روزنامه اکسپرس چاپ لندن عنوان کرد: مورینیو راه بیرون آمدن تیمش از بحران را خریدن بازیکنان بزرگ عنوان کرده که رومن آبراموویچ، مالک متمول چلسی نیز قصد دارد شخصا وارد عمل شود و زمینه حضور رونالدو را در چلسی فراهم کند.

چلسی احتمال دارد برای جذب رونالدو علاوه بر پیشنهاد مبلغی گزاف، ادن هازارد را نیز که گفته می‌شود در رادار این تیم اسپانیایی قرار دارد، به رئال مادرید پیشنهاد دهد. علاوه بر این ممکن است نمانیا ماتیچ یا اسکار نیز به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد رونالدو، راهی پایتخت اسپانیا شوند. این سه بازیکن در این فصل عملکرد ضعیفی داشتند و باشگاه چلسی می‌خواهد با جذب رونالدو و فروش این بازیکنان، از بحران خارج شود. امروز همچنین روزنامه‌ ایندیپندنت از حضور وین رونی در چلسی برای فصل آینده خبر داد و عنوان کرد: رونی در سیستم لوییس فان خال زیاد در امر گلزنی موفق نبوده و احتمال دارد راهی چلسی شود. البته رونی دو سال پیش نیز از چلسی پیشنهاد داشت و در آستانه پیوستن به این تیم بود که در نهایت از این کار صرف‌نظر کرد و در یونایتد باقی ماند.

چلسی بعد از تعطیلات مربوط به برگزاری بازی‌های ملی، در حالی باید به ر‌قا‌بت‌های لیگ برگردد که تمرکزش تنها روی کسب سهمیه خواهد بود. آنها ابتدا در خانه پذیرای نورویچ سیتی خواهند بود و سپس برای برگزاری پنجمین دیدارشان در لیگ قهرمانان اروپا برابر مکابی قرار می‌گیرند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: چلسی ، مورینیو ، لیگ ، اکسپرس
نظرات بینندگان