arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۷ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴

کفاشیان: نظرات منطقی آقای کی‌روش همواره اعمال خواهد شد/ همه موافق من هستند

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و احتمال حضور مخالفان وی در انتخابات، تصریح کرد:این حرفها شایعه ای بیش نیست و من کسی را مخالف خودم ندیده‌ام همه با من موافق و از من حمایت می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش فقط به عنوان سرمربی تیم ملی باید در حوزه وظایف خود صحبت کند و نباید در دیگر حوزه‌ها دخالتی داشته باشد.

کفاشیان: نظرات منطقی آقای کی‌روش همواره اعمال خواهد شد/ همه موافق من هستندعلی کفاشیان عصر امروز پس از حضور در مجمع انتخاباتی ریاست هیات فوتبال استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت: نظرات منطقی آقای کی‌روش همواره اعمال خواهد شد و همه تقاضاها و خواسته‌های او در راستای برنامه‌های تیم ملی است و سعی می‌کنیم انتظارات او را برآورده کنیم.

وی افزود: ما این تذکر را به وی داده‌ایم که در دیگر حوزه ها مانند دبیر کل دخالت نکند و تنها در حوزه اختیارات و وظایف خود حرف بزند و در امور دیگر دخالت نداشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و احتمال حضور مخالفان وی در انتخابات، تصریح کرد:این حرفها شایعه ای بیش نیست و من کسی را مخالف خودم ندیده‌ام همه با من موافق و از من حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر آقای دادکان نیز خاطر نشان کرد: مجمع عصاره فوتبال کشور بوده و نظر بقیه اهمیتی ندارد و نظر مجمع مهم است.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نیروی انسانی فوتبال استان گلستان گفت: برگزاری این انتخابات و این همگرایی نشان از وحدت و وجود ظرفیت‌های خوب در فوتبال استان گلستان است.

وی ادامه داد: استعدادهای فوق العاده ای در فوتبال گلستان وجود دارد و سردار آزمون نشانه بارزی بر این ادعاست.

وی افزود: فوتبال گلستان باید به گونه ای برنامه ریزی کند که بازیکنان آن جذب تیم های دیگر نشوند و تیمی در سطح کشور داشته باشد و از ظرفیت های فوتبالی اش بهره ببرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: فوتبال بانوان گلستان نیز فعالیت خوبی داشته و حتی داور بین المللی دارد و فوتبال ساخلی استان نیز در لیگ برتر صاحب تیم است.

کفاشیان تصریح کرد: فدراسیون فوتبال حساب ویژه ای روی گلستان باز کرده و امیدواریم هیات فوتبال استان در تمامی بخش ها برنامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: طرح آسیاویژن و آموزش مربیان نیز باید در دستور کار هیات فوتبال استان گلستان قرار بگیرد و رئیس هیات هرچه زودتر انتخابات اعضای هیات رئیسه را برگزار کند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: مسئولان استان گلستان باید به ورزش فوتبال کمک کنند و این استان استعدادهای خوبی در این زمینه دارد.

کفاشیان بیان کرد: استان گلستان در گذشته تیمی در دسته یک داشت اما به علت مشکلات مالی نتوانست ادامه دهد، امیدواریم در آینده در دسته‌های برتر یا لیگ یک تیمی از استان گلستان داشته باشیم.

همچنین دراین مجمع که به ریاست علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، قاسم کوهستانی با کسب 20 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات فوتبال گلستان انتخاب شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان