arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴

ابراز هم‌دردی جمعی از مردم ایران با بازماندگان حادثه تروریستی فرانسه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تعدادی از شهروندان ایرانی با روشن کردن شمع در مقابل سفارت فرانسه در تهران با خانواده قربانیان حادثه تروریستی جمعه شب پاریس ابراز هم‌دردی کردند.

روشن کردن شمع، گذاشتن پلاکاردهایی با عناوین "ما در کنارتان ایستاده‌ایم" به زبان‌های فارسی، انگلیسی و فرانسه و هم‌چنین قراردادن شاخه‌های گل در مقابل سفارت فرانسه، همگی حاکی از ابراز هم‌دردی با مردم فرانسه می‌کرد.

پس از حملات تروریستی شب گذشته در پاریس که تعداد زیادی قربانی و زخمی به جای گذاشت مقام‌های کشورمان نیز در دولت و وزارت خارجه ضمن محکوم کردن این جنایت، با بازماندگان این حادثه ابراز هم‌دردی کردند.

این ابراز هم‌دردی مردم ایران مورد توجه رسانه خارجی قرار گرفته بود و ضمن گفت‌وگو با مردم علت حضور آن‌ها و روشن کردن شمع در مقابل سفارت را جویا شدند که آنان نیز ناراحتی خود از کشته شدن مردم بی‌گناه و هم‌دردی با خانواده‌ قربانیان را علت اصلی حضورشان در مقابل سفارت اعلام کردند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سفارت ، پلاکارد ، سفارت ، داعش
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
12
احسنت.بنی آدم اعضای یکدیگرند
آزاد
|
United States of America
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
1
چه کار قشنگی اوج انسانیت و شعور ایرانیان رو نشون میده کاش این کار در همه شهرها انجام میشد و فرهنگ همدردی با بنی آدم در کشور احیاء میشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
2
با سلام این شیوه خوبیه برای همدردی کشته شدگان بدست تروریست ولی ایا مرد,م پاریس هم این اقدام نیکو را هم برای کشور قربانی تروریسم ایران انجام داده اند مردم ایران الگوی مهر بانیو شفقت هستند افرین
نظرات بینندگان