arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۵ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

سردار نقدی: پرونده‌ای دربارۀ حزب الله وجود ندارد/سناریوی داعش فقط مشوه کردن چهره اسلام است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا و اسراییل توان جنگیدن ندارند و مجبورند برای کسب اهداف خود به آدم های نادانی به نام داعش به عنوان پیاده نظام تکیه کنند.

سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی روز یکشنبه  افزود: داعش مولود آمریکا و اسراییل است و اگر اینها دست از حمایت تروریست ها بردارند، مردم منطقه به آرامش خواهند رسید زیرا مردم بهتر می دانند چگونه با تروریست ها برخورد کنند و نیازی به بیگانگان ندارد.

وی ادامه داد: دخالت آمریکا هیچ دستاوردی جز دامن زدن به آشوب های منطقه ندارد و سناریوی داعش فقط مشوه کردن چهره اسلام است.سردار نقدی افزود: کسانی که غربی ها آنها را تروریست می نامند و ما آنها را نیروهای مقاومت می دانیم، در زندگی خود حتی یک بار موجب به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع و بی گناه نشده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: پرونده ای درمورد حزب الله که دنیای استکبار به آنها تروریست می گویند، وجود ندارد.سردار نقدی با بیان اینکه از این پس به جای داعش باید بنویسیم اسراییل افزود: پایگاه های آمریکا در تمامی دنیا آموزش دهنده تروریست ها هستند.

وی افزود: تمام هدف استکبار دور نگهداشتن مردم اروپا و آمریکا از اسلام است و بدنبال این هستند تا تصویر زشتی از اسلام برای مردم تجسم کنند.

سردار نقدی گفت: دنیا بداند تا زمانیکه آمریکا ذخایر ارزی عربستان را خالی و به حساب شرکت های تسلیحاتی واریز نکند، از منطقه خارج نخواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین تاکید کرد، اجازه هیچگونه هجومی را به ایران و به هیچکس نمی دهیم.
منبع: ایرنا
برچسب ها: بسیج ، داعش ، سردار ، سردار
نظرات بینندگان