arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

سردار، اشکان، طارمی و امیری، موثرترین‌ها/ارزشمندترین بازیکنان تیم ملی 94 +جدول

در صورت جمع امتیازات بازیکنان موثر برای تیم ملی، سردار آزمون با 6 امتیاز را می توان تاثیرگذارترین بازیکن در بین بازیکنان حاضر دانست و اشکان دژاگه، مهدی طارمی، وحید امیری با 4 امتیاز در رده دوم قرار می گیرند و آندرانیک تیموریان و مهدی ترابی نیز با 3 امتیاز در رده سوم قرار می گیرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار آزمون با 4 گل زده را می توان زهردارترین مهاجم و وحید امیری با 3 پاس گل را می توان آقای پاس گل تیم ملی در سال 94(تیم ملی تغییر کرده پس از جام ملت ها) دانست.

سردار، اشکان، طارمی و امیری، موثرترین‌ها/ارزشمندترین بازیکنان تیم ملی 94 +جدولسردار، طارمی و ترابی؛ گلزن های تزریق شده به تیم ملی

4 گل؛ سردار آزمون،  وی گل های خود را در برابر تیم های گوام (دو بار)، ترکمنستان و هند به ثمر رساند. البته او که در جام ملت ها نیز به همراه تیم ملی حضور درخشانی داشت در بازی اخیر تیم ملی به دلیل مصدومیت حضور نداشت. او سه گل از چهار گل خود را با ضربه سر به ثمر رساند. سردار در شش بازی از نه بازی سال 94 به میدان رفت.



3 گل؛ مهدی طارمی، یکی از بازیکنانی که در سال 94 به تیم ملی وارد شد و در بازی برابر ازبکستان اولین بازی خود را انجام داد. او دو بار در برابر گوام و یک بار در برابر هند موفق به گلزنی شد. او در شش دیدار از نه دیدار تیم ملی در سال 94 به بازی فراخوانده شد.

3 گل؛ مهدی ترابی، او نیز مانند طارمی از بازیکنان تزریق شده به تیم ملی جدید است و با تاکنون نیز توانسته از پس وظایف محوله بربیاید و با توجه به زمان کمی که در میدان حضور داشت در برابر ازبکستان، گوام و ژاپن موفق به گلزنی شد. این بازیکن در پنج بازی تیم ملی در سال 94 به بازی گرفته شد.


2 گل؛ اشکان دژاگه، هافبک همه کاره تیم ملی در دو بازی و از روی نقطه پنالتی توانست برای تیم ملی گلزنی کند، وی که از زمان اولین حضور خود در تیم ملی تا کنون روند فوق العاده ای ذاشته و توانسته به محبوبیت ویژه ای دست پیدا کند در بازی برابر گوام و ترکمنستان برای تیم ملی گلزنی کرد. او در 7 بازی تیم ملی از نه بازی سال 94 به میدان رفته است.


2 گل؛ جواد نکونام، کاپیتان بازنشسته تیم ملی را به گونه ای می توان موثرترین بازیکن نامید چرا که او تنها در دو بازی برای تیم ملی به میدان رفت و دو بار نیز در مقابل دو تیم مطرح فوتبال دنیا گلزنی کرد. گل اول در برابر شیلی و گل دوم از روی نقطه پنالتی در برابر سوئد.

1 گل؛ وحید امیری، زننده یکی از ارزشمندترین گل های ملی فوتبال ایران در بازی برابر شیلی.

1 گل؛ آندرانیک تیموریان، کاپیتان در بازی برابر هند با شوتی روپا توانست تور دروازه حریف را به لرزه دربیاورد.

1 گل؛ سید جلال حسینی، مدافع کهنه کار تیم ملی در دیدار مقابل عمان، تیم ملی را نجات داد.

1 گل؛ مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم ملی مشابه گلی که سال گذشته زد در بازی برابر ترکمنستان هم با ضربه سر گلزنی کرد.

1 گل؛ سعید عزت الهی، پس از گل ترکمنستانی ها، شوت وی می توانست به موقع ترین گلی باشد که می توانست به ثمر برسد.

وحید امیری؛ آقای پاس گل

3 پاس گل؛ وحید امیری، آقای وکیل فوتبال ایران، در بازی برابر گوام و عمان دو بار پاس گل ارسال کرد و در بازی برابر سوئد نیز یک پنالتی منجر به گل برای تیم ملی گرفت. وی از معدود بازیکنانی است که در تمام بازی های تیم ملی در سال 94 به میدان رفته است.



2 پاس گل؛ اشکان دژاگه، هافبک مطرح تیم ملی با دو پاس بی نقص دو گل رابرای ایران به ارمغان آورد، دو سانتر فوق العاده اشکان در بازی با گوام و ترکمنستان دو گل برای ایران داشت.

2 پاس گل؛ آندرانیک تیموریان، آندو هم با دو سانتر توانست دو گل به تیم ملی هدیه کند. در بازی برابر شیلی و هند دو سانتر این بازیکن از روی دو ضربه ایستگاهی به گل تبدیل شد. وی در هفت بازی تیم ملی در بازی های امسال به بازی گرفته شد.


2 پاس گل؛ سردار آزمون، مهاجم گلزن تیم در بازی برابر گوام یک بار اقدام به ارسال پاس گل کرد و یک پنالتی منجر به گل نیز برای تیم ملی به دست آورد.

2 پاس گل؛ رضا قوچان نژاد، دیگر مهاجم تیم ملی یک بار پاس گل داد و یک بار نیز یک پنالتی منجر به گل برای تیم ملی به دست آورد. او در بازی برابر شیلی یک پاس و در بازی برابر ترکمنستان یک پنالتی برای تیم ملی ثبت کرد. او به دلیل مصدومیت تنها در 4 بازی به میدان رفت.


1 پاس گل؛ مهدی طارمی، مهاجم تازه وارد تیم ملی در بازی برابر هند یک توپ مرده را تبدیل به یک پاس گل برای تیم ملی کرد.

1 پاس گل؛ احسان حاج صفی، مدافع چپ تیم ملی نیز در بازی رفت برابر ترکمنستان توانست پاس گل مهدی ترابی را مهیا کند.

1 پاس گل؛ رامین رضاییان، دقایقی پس از حضور در بازی برابر گوام، سانتر وی تبدیل به گل پنجم ایران شد.

1 پاس گل؛ امید عالیشاه، وینگر تیم ملی نیز در بازی برابر گوام پس از ورود به میدان توانست آخرین گل تیم ملی را بسازد.

سردار، اشکان، طارمی و امیری؛ ارزشمندترین ها

در صورت جمع امتیازات بازیکنان موثر برای تیم ملی، سردار آزمون با 6 امتیاز را می توان تاثیرگذارترین بازیکن در بین بازیکنان حاضر دانست و اشکان دژاگه، مهدی طارمی، وحید امیری با 4 امتیاز در رده دوم قرار می گیرند و آندرانیک تیموریان و مهدی ترابی نیز با 3 امتیاز در رده سوم قرار می گیرند.



منبع: ورزش سه
برچسب ها: سردار ، گوام ، پاس ، پنالتی
نظرات بینندگان