arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۶۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۹ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴

انتقاد شدید تهمینه‌میلانی از مقایسه ملیت ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  تهمینه میلانی در اینستاگرام خود با اشاره به حادثه پاریس نوشت:
 
جهت همدردی با مردم فرانسه پس از حمله ی داعش به شهر پاریس نوشتم : " حمله ی تروریستی به پاریس را محکوم و با مردم فرانسه ، اعلام همبستگی می کنم ." اغلب دوستان با من هم نظر شدند ، اما عده ای از دوستان ، با کامنت های گاه توهین آمیز ، مرا به این نتیجه رساندند که انسانیت برای ایشان تنها در جهان سوم بویژه خاورمیانه ( البته براي ايشان به جز كردها كه همين امروز دو گور دسته جمعي از ايشان در سنجار پيدا شده است ) خلاصه شده است و هر چه بلا به سر غربیها ( مردم اروپا و آمریکا ) بیاید حقشان است !
 
همچنین ، نگرش این دوستان ، با ادبیات بکار رفته شده از طرف ایشان ، مرا به این نتیجه رساند که متاسفانه فرهنگ ارتباط در کشور ما ضعیف است ، و تحمل عقیده ی مخالف و متفاوت ، برای برخی دشوار !
 
من شخصا با همه ی انسانهای رنج کشیده ی جهان فارغ از نژاد ، رنگ پوست ، مدهب ، زبان و ...همدلی می کنم . چه کوبانی باشند ، چه افغان ، چه فرانسوی ، چه سوری و ... و همدلی با یک گروه به معنی نادیده گرفتن گروهی دیگر نیست .
 
همه ی ما انسانها از پوست ، گوشت ، استخوان و احساس شکل گرفته ایم و همه ی ما در برابر بی عدالتی رنج می کشیم ، بنابر این پدیرفته نیست که اشتباهات یک دولت به پای مردم ان کشور نوشته شود !
 
متاسفانه ، کم نبودند کامنتهایی که از طرف برخی نوشته شده بود : " فرانسوی ها حقشان است بمیرند تا بفهمند مردم سوریه و لبنان و ... چه می کشند. "
 
 انتقاد شدید تهمینه‌میلانی از مقایسه ملیت ها
 
او در پست دیگری نوشت: دوستان عزيز ! متاسفانه بر خلاف ميلم ناگزيرم افرادي كه براي كامنت خود از ادبيات نامناسب استفاده مي كنند و يا عقايد خود را را با عبارات تهديد آميز ، به ديگران نحميل مي كنند بلاك كنم . مي دانم متهم به زير پا گذاشتن ازادي بيان خواهم شد ، اما باور بفرماييد عده ي معدودي از ابن ازادي ، با روش نامحترمانه اي براي تبليغ عقايد خود بهره مي برند كه جاي آن در صفحه ي من نيست ! سپاس

شفاف
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
2
5
یک صحبتی با خانم تهمینه میلانی ،خانم عزیز چرا از مقایسه مردم دو کشور حادثه دیده انتقاد می کنید مگر فرقی هست بین آنها
نظرات بینندگان