arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴

قطعی شدن سه برنز ساندای بانوان در مسابقات جهانی ووشو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بانوان سانداکار ایران با غلبه بر حریفان خود ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در اندونزی، مدال برنز خود را قطعی کردند.

در ادامه‌ی رقابتهای جهانی ووشو امروز (دوشنبه) هر سه سانداکار تیم ملی بانوان مدال برنز خود را قطعی کردند. صدیقه دریایی، شهربانو منصوریان و مریم هاشمی که دور نخست را با استراحت پشت سرگذاشته بودند، مقابل حریفان خود به برتری دست یافته و به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

صدیقه دریایی در وزن 60 کیلوگرم به مصاف گابریلا ایزابل از پرو رفت و در 2 راند متوالی به پیروزی رسید تا ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند. وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده ویتنام می رود.

در وزن 65 کیلوگرم، شهربانو منصوریان در دیداری حساس به مصاف هو آی تان از ویتنام رفت و در راند دوم حریف خود را ناک اوت کرد و به جمع چهار نفر برتر صعود کرد. منصوریان برای رسیدن به فینال باید از سد دلپین استامبولی از فرانسه عبور کند.

در وزن 70 کیلوگرم، مریم هاشمی در مبارزه اول خود توانست بر داریا شینا از قزاقستان غلبه کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

هاشمی در مرحله نیمه نهایی به مصاف سانداکاری از رومانی می رود.

همچنین عصر امروز چهار تالو کار ایران اجرای فرم داشتند که هیچ یک امتیاز لازم را برای گرفتن مدال کسب نکردند. هانیه رجبی در فرم دائو شو امتیاز 9.45 را بدست آورد. محسن احمدی در شینگ یی چوان امتیاز 9.41 را گرفت. فرشاد عربی و طاهر قاسمی در نن گوئن به ترتیب با امتیاز 9.59 و 9.46 به کار خود پایان دادند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان