arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴

2 مهاجم دیگر حملات پاریس شناسایی شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دادستان پاریس امروز (دوشنبه) اعلام کرد، دو مهاجم دیگر حملات تروریستی پاریس را شناسایی شده‌اند؛ از جمله فردی که پیشتر در یک پرونده تروریستی متهم شده بود.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فرانسوا مولن، دادستان پاریس امروز گفت: اثر انگشت‌های کشف شده از عاملان انتحاری استادیوم ملی فرانسه با اثرانگشت‌های مردی که در اکتبر سال جاری میلادی در یونان ثبت‌نام شده بود، مطابقت دارد.

حال مشخص شده که اینترپل (پلیس بین‌الملل) حکم بازداشت برای یکی از این مهاجمان صادر کرده بود.

مولن در بیانیه‌ای گفت: در این مرحله در حالی که باید صحت و اعتبار پاسپورت کشف شده به نام احمد المحمد متولد 10 سپتامبر سال 1990 میلادی در استان ادلب سوریه، تایید شود، شباهت‌هایی میان اثرانگشت‌های این عامل انتحاری و افرادی که در جریان بازرسی اکتبر سال‌جاری میلادی در یونان بازداشت شده‌اند، پیدا شده است. در حال حاضر هویت پنج تن از این تروریست‌های کشته شده، مشخص شده است.

فرانسوا مولن همچنین گفت: عامل انتحاری دوم در سالن کنسرت باتاکلان نیز به عنوان سامی امور 28 ساله از محله دراسنی واقع در شمال پاریس معرفی شده است. این مرد به خاطر تلاش‌هایش برای سفر به یمن تحت تحقیق و کنترل قضایی قرار گرفت و از سوی یگان‌های مقابله با تروریسم نیز شناسایی شده بود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان