arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴

تسلط ارتش سوریه بر مناطق جدید در حومه لاذقیه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ارتش سوریه ضمن تسلط بر مناطق جدید درحومه لاذقیه، در جبهه های درعا و حلب نیز پیشروی هایی داشت و تعدادی از سرکرده های گروههای تروریستی را به هلاکت رساند.

به نقل از خبرگزاری سوریه، منابع سوری اعلام کردند: جنگنده های سوری مراکز وابسته به تروریست ها را در حومه لاذقیه بمباران کردند.

این منابع از کشته شدن احمد محی الدین مسئول گروه موسوم به لواء الحریه با پنج تروریست دیگر در عملیات ارتش سوریه در حومه جنوبی حلب خبر دادند.کشته شدگان عبارتند از مصباح زکریا عمر، احمد عزو عرب، رامی عبدالمجید شریقی، علاء مفید الحلبی و عبدو سیفو نجار.

در عملیات ارتش سوریه در اطراف العیس در حومه جنوبی حلب سه تروریست به نام های احمد طالب، عبدو غنیمه و عمار ابوالمجد به هلاکت رسیدند.

این منابع همچنین اعلام کردند: گروههای مسلح به روستای کفرتان در حومه شمالی حمص حملات موشکی انجام دادند.در دیرالزور نیز گروههای مسلح مناطق مسکونی در کوی الجوره را هدف قرار دادند که تعدادی از غیر نظامیان زخمی شدند.

ارتش سوریه طی عملیاتی در درعا، خطوط امداد رسانی تروریست ها را قطع کرد و شمار زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساند.

در اطراف منطقه الفامیلی هاوس در نزدیکی منطقه الراشدین در غرب حلب نیز درگیری های شدیدی میان ارتش سوریه و گروههای مسلح در جریان است.

در حومه لاذقیه ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع مردمی و پشتیبانی نیروی هوایی بر روستاهای دیرحنا و الدغمشلیه و بیت عیاش در حومه شمالی لاذقیه مسلط شد.

جنگنده های ارتش سوریه مراکز وابسته به گروههای مسلح را در حوارین و مهین درحومه حمص هدف قرار دادند.

همچنین نیروی هوایی ارتش سوریه مراکز تجمع گروه های تروریستی را در باشکوی و المنصوره، شربع، عران، ربیعه، الزویک در  حومه حلب و لاذقیه هدف قرار داد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان