arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴

خسروی: بی‌جا می‌کنند داوری نمی‌دهند/این تصویب نامه نبود، سرقت طرحهای من بود

کارشناس داوری فوتبال ایران می گوید طرحی که این روزها برای اصلاح داوری تصویب شده است، طرحی بوده که وی در برنامه زنده تلویزیونی ارائه کرده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی خسروی در رابطه با طرح تصویب شده کمیته داوران گفت:

خسروی: بی‌جا می‌کنند داوری نمی‌دهند/این تصویب نامه نبود، سرقت طرحهای من بوداز هر طرحی برای بهبود باید استفاده کرد

وقتی برای بهبود جریانی، طرحی ارائه ی شود باید از آن استفاده کرد، مهم نیست که آن طرح را چه کسی ارائه داده، مهم این است که برای درست شدن اوضاع باید از آن استفاده کرد، حتی زمانی که دشمن آدم هم حرف خوبی زد باید گفت خوب است، مثلا در میان داوران و کارشناسان ما، مسعود عنایت و اسماعیل صفیری از نظر زبان انگلیسی جزء بهترین های ما هستند حالا چون من با این دوستان اختلاف نظر دارم چرا باید این موضوع را انکار کنم؟ شما حساس ترین شرایط فوتبال ما را در روی سکوها ببینید، کدام استقلالی است که از علی پروین خوشش نیاید و یا کدام پرسپولیسی است که برای امیر قلعه نویی احترام قائل نباشد.

طرح من را برداشتند و می گویند کاسه داغ تر از آش

بنده در برنامه نود حاضر شدم و در برنامه زنده گفتم که مشکلات داوری چیست و برای درمان باید چه کرد، اخیرا دیدم تمام آن مطالب و راه چاره ای که من ارائه کرده بودم تحت عنوان مصوبه کمیته داوران اعلام شد. آقایان به جای اینکه بیایند و تشکر کنند می گویند بعضی ها کاسه داغ تر از آش شده اند، دوستان می گویند فقط دو نفر از کارشناسان داوری رزومه دارند، نه آقایان شما همان دو نفر را هم نتوانستید برای خود نگه دارید.

بی هوا نمی آیند که تست بگیرند

بنده آن طرح را ارائه کردم تا وزارت ورزش و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تایید کنند نه اینکه کمیته ای که هنوز به بلوغ نرسیده بیاید و آن را تایید کند، آقایان می آیند بی هوا تصمیم می گیرند تست آمادگی جسمانی بگیرند. هیچ داوری در دنیا وقتی خبر نداشته باشد نمی تواند در تست امادگی جسمانی موفق شود. نمونه اش پیرلوئیجی کولینا در تست آمادگی جسمانی قبل از جام جهانی 2002 رد شد اما او را به جام جهانی بردند و  دیدیم که در آنجا هم درخشید و یا یکی از داوران مطرح اروپایی برای یورو 2004.

بیجا می کنند داوری نمی دهند

 اینجا آقایان می آیند و از داورانی که در پارک الهام شهرزیبا و پارک پردیسان تمرین می کنند می خواهند تست آمادگی جسمانی بگیرند و می گویند به کسانی که شرکت نکنند هم داوری نمی دهیم، مگر این موضوع استاندارد است؟ بی جا می کنند که به داوران به این دلیل داوری نمی دهند، به رضا کرمانشاهی ابلاغ داوری بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان را می دهند بعد او را به این تست راه نمی دهند و داوری بازی را نیز از او می گیرند!!!



منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان