arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۹ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴

خاکپور: این‌که بازی عقب‌افتاده را جبران کردیم خوشحالم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
این روحیه و باور در تیم ما شکل گرفته که نمی بازیم و حتی اگر از حریف عقب بیفتیم بازنده نخواهیم بود.

 سرمربی تیم فوتبال امید بعد از تساوی مقابل استرالیا گفت: بازی بسیار خوبی برای هر دو تیم بود و قبل از اغاز مسابقات انتخابی المپیک محکی جدی خوردیم. در نیمه اول یک مقدار سازمان تیمی ما بهم ریخته بود و بازی قابل قبولی انجام ندادیم. اما در نیمه دوم به مراتب بهتر از استرالیا بازی کردیم و موقعیت های زیادی را روی دروازه این ایم خلق کردیم که شاید اگر در زدن ضربات اخر دقت بیشتری می کردیم، می توانستیم برنده بازی باشیم.

خاکپور افزود:بازی فوق العاده سنگینی برای تیم ما بود و بازیکنان ما مقابل تیمی که جزو قدرت های برتر فوتبال اسیاست، تجربیه بین المللی خوبی کسب کردند که اتفاق بسیار مهم و ارزشمندی بود.

سرمربی تیم امید در خصوص تعویض های زیادی که در نیمه دوم انجام شد، گفت:با توجه به اینکه تعداد تعویض ها ازاد بود سعی کردیم تا یک سری لز بازیکنان را در این مسابقه سخت و پرفشار محک بزنیم.

خاکپور با اشاره به حفظ روند شکست ناپذیری تیم امید و جبران گل خورده مقابل استرالیا گفت: این نکته خیلی برای ما مهم و اساسی بود که بازیکنان ما بعد از گلی که دریافت کردند، به هیچ وجه بهم ریختگی نداشتند و با روحیه بالا برای جبران نتیجه جنگیدند و توانستند بازی را به تساوی بکشند. ضمن اینکه حتی می توانستند برنده بازی نیز باشند.

خاکپور افزود:این روحیه و باور در تیم ما شکل گرفته که نمی بازیم و حتی اگر از حریف عقب بیفتیم بازنده نخواهیم بود. نکته روحی روانی مهمی که فکر می کنم ارزوی هر مربی در تمام دنیاست.

سرمربی تیم امید ادامه داد: ما در اکثر بازی ها از حریفان پیش افتادیم و این بازی تجربه خوبی برای ما شد تا مقابل استرالیا که جزو قدرت های برتر اسیاست و بسیاری از بازیکنانش در لیگ های اروپایی بازی می کنند عقب افتادیم و برای جبران نتیجه تلاش کردیم و موفق شدیم. از بابت این اتفاق مهم خوشحالم و امیدوارم که همین روند را ادامه بدهیم.

خاکپور در پایان به برنامه های پیش روی تیم امید اشاره کرد و گفت: اردوی بعدی بعدی ما در ترکیه خواهد بود و سعی می کنیم تا در انجا هم بازی تدارکاتی مناسبی داشته باشیم. بعد از ان هم اخرین اردوی ما در کیش خواهد بود و انشاالله عازم مسابقات خواهیم شد.

همچنین اورلیو ویدمار مصاحبه اورلیو ویدمار سرمربی تیم زیر ۲۳ سال استرالیا گفت: بازی تدارکاتی بسیار خوبی برای تیم ما بود و فکر می کنم هر دو تیم به خواسته هایی که داشتند دست پیدا کردند.
ویدمار افزود:تیم ایران به لحاظ فیزیکی و کیفیتی فنی بازیکنان در سطح بسیار بالایی قرار داشت و بعد از گلی که زدیم فشار زیادی را به تیم ما وارد کرد و عملکرد فنی خوبی داشت. فکر می کنم مهم تر از نتیجه بازی فشاری بود که به بازیکنان هر دو تیم وارد شد و محک خوبی قبل از بازی های انتخابی المپیک بود.
ویدمار در خصوص شانس صعود تیم های ایران و استرالیا گفت: قطعا فوتبال قابل پیش بینی نیست. ضمن اینکه در بازی های رده سنی این واقعیت بیشتر خودش را نشان می دهد. اما به هر ترتیب ایران و استرالیا جزو قدرت های فوتبال آسیا هستند و قطعا برای المپیکی شدن تلاش می کنند.


نظرات بینندگان