arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۱ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴

حمله جنگنده‌های عربستان به مناطق مختلف یمن با بمب‌های خوشه‌ای

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«عبد الله السلامی»، از فرماندهان نظامی جنبش انصار الله یمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا، تصریح کرد: نیروهای یمنی پس از در دست گرفتن کنترل نقاطی در شهر «تعز»، پیشروی خود در این استان را ادامه دادند.

این فرمانده نظامی انصار الله با بیان اینکه جنگنده‌های عربستانی امروز (دوشنبه) نیز مناطقی را در یمن بمباران کردند، افزود: در این حملات ده‌ها شهروند یمنی کشته شدند.

السلامی ادامه داد: شبه نظامیان وابسته به رئیس جمهوری فراری یمن پس از رویارویی‌های شدید رخ داده با ارتش و کمیته‌های انقلابی و مردمی یمن، مجبور به عقب نشینی به سمت جنوب شهر تعز شدند.

وی افشا کرد: رزمندگان انصار الله و دیگر نیروهای یمنی موفق شدند، تلاش نظامیان متجاوز از 4 محور به سمت منطقه «الوازعیه» در استان تعز را دفع و به خسارات جانی و تسلیحاتی سنگینی را به آنها وارد کنند.

این منبع آگاه یمنی توضیح داد: جنگنده‌های عربستانی در حملات امروز خود بازار منطقه العیار در مسیر المخا و منطقه الجمارک، در الراهده، مسیر ارتباطی دو منطقه الراهده و کرش، بین دو استان تعز و لحج، ایستگاه سوخت منطقه الجدید، در جنوب المخا، یکی از کوی‌های مسکونی مرکز شهر تعز، کاخ ریاست جمهوری و منطقه العمری را با بمب‌های خوشه‌ای بمباران کردند.

منبع مذکور تاکید کرد که نیروهای یمنی، به خصوص در استان تعز برای مقابله با متجاوزان و دفع حملات آنان در آمادگی کامل بسر می‌برند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان