arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰

آب قم بالاخره شيرين مي‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: با بهره‌برداري از پروژه انتقال آب از سرشاخه‌هاي دز به قم، پس از سال‌ها مردم قم به آرزوي ديرينه خود دست خواهند يافت.

به گزارش فارس از قم به نقل از روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدرضا آشتياني در ديدار با مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان قم و اعضاي كميته انسجام بخشي وزارت نيرو در قم، طرح انتقال آب از سرشاخه‌هاي دز به قم را پروژه عظيم و پر‌بركتي دانست و گفت: با بهره‌برداري از اين پروژه پس از سال‌ها مردم قم به آرزوي ديرينه خود دست خواهند يافت و از آب شيرين سرشاخه‌هاي دز خواهند نوشيد.

وي با اشاره به عنايت ويژه مقام معظم رهبري و تلاش دولت نهم و دهم براي اجراي اين پروژه اظهار داشت: وزارت نيرو در دولت دهم تلاش چشمگيري به كار بست كه اين طرح عظيم را هر چه زودتر به اجرا برساند تا ضمن برطرف كردن كمبود آب در شهر قم، اين روياي شيرين را سريعتر محقق سازد.

ضرورت صرفه‌جويي در مصرف آب
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به بهره‌برداري از اين پروژه در آينده نزديك بيان داشت: هزينه‌هاي سنگين و كار بسيار دشواري براي انتقال آب از اين مسير طولاني به قم شده و لازم است مردم و مسئولان در استفاده از اين آب دقت لازم را داشته باشند.

وي با تاكيد بر پرهيز از اسراف و استفاده غيرضروري از آب خاطرنشان كرد: امروز به بركت انقلاب اسلامي آب سالم و بهداشتي در منازل همه مردم وجود دارد كه شكر اين نعمت، استفاده صحيح از آن است.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان قم نيز در اين جلسه گزارشي از مراحل پاياني طرح انتقال آب از سرشاخه‌هاي دز به قم و اقدامات شركت آب و فاضلاب براي توزيع اين آب در شهر ارائه كرد و گفت: آبفاي قم نيز تمام تلاش خود را به كار بست تا طرح‌ها و برنامه‌هاي خود را براي توزيع يكنواخت آب در سطح شهر قم قبل از بهره‌برداري از طرح انتقال آب از سرشاخه‌هاي دز به قم به انجام برساند.

عبدالحميد توكلي‌بينا ابراز داشت: اميدواريم با آغاز بهره‌برداري از اين پروژه عظيم مشكل كمبود آب در قم برطرف شود و مردم اين شهر پس از سال‌ها انتظار از اين آب شيرين و گوارا بهره‌مند شوند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
BOLIVIA, PLURINATIONAL STATE OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
0
1
انشاءالله این دفعه اب قم ابزاری برای کسب رای از مردم نباشدومردم قم واقعا شاهد شیرین شدن ای قم باشندوبعداز کسب رای مجددا شاهداین نباشیم که مردم در حال خریدو حمل گالن اب هستند .
نظرات بینندگان