arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴

سرلشکر ایزدی: در روزهای آینده خبرهای ارزشمندی از پیروزی رزمندگان سوریه خواهیم شنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اظهارات اخیر نخست وزیر عراق و هشدار وزیر اطلاعات کشورمان درباره‌ تهدید داعش گفت: اگر هوشیار و بیدار باشیم و با قوت از انقلاب دفاع کنیم هیچ تهدیدی متوجه ما نخواهد بود.

سرلشکر مصطفی ایزدی در مراسمی که به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار حسین همدانی فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه جهاد و مقاومت برگزار شد، در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه ایران اسلامی مجموعه‌ای با ثبات در منطقه‌ای پرتلاطم است، اظهار کرد: امروز اقتدار ایران در منطقه موضوعیت دارد و این به واسطه تلاش، مقاومت و جهاد کسانی چون شهید سردار همدانی است که از ابتدای انقلاب، در میدان‌های دفاع مقدس و همچنین در تداوم آن برای آن که خطر را از انقلاب سالامی دور کنند در کرانه‌های دور ایثارگرایانه جنگیدند.

وی با اشاره به شهادت سردار همدانی خاطر نشان کرد: پس از شهادت این سردار، نصرت همچنان ادامه دارد و امنیت کشور به دلیل اخلاص این شهیدان دلاور است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ تا زمانی که ما با اقتدار از کشور خود دفاع کنیم هیچ تهدیدی متوجه کشور نمی‌شود.

ایزدی همچنین با اشاره به اظهارات اخیر نخست وزیر عراق و وزیر اطلاعات در مورد تهدید داعش علیه ایران اظهار کرد: اگر هوشیار و بیدار باشیم و با قوت از انقلاب دفاع کنیم هیچ تهدیدی متوجه ما نخواهد بود.

وی همچنین درباره‌ وضعیت سوریه با بیان این که تا به حال شاهد پیروزی‌ها در محورهای مختلف بوده‌ایم، گفت: انقلاب اسلامی عقبه و ایدئولوژی قوی‌ و انسانهای متعددی دارد و این روحیه در منطقه نیز سرازیر شده است و یک پیام و حرکت است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان اظهار کرد:‌ قطعا در روزهای آینده خبرهای ارزشمندی از پیروزی رزمندگان سوریه خواهیم شنید.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان