arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴

محور گفتگوهای وزرای خارجه لبنان و روسیه چه بود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که بحث و تبادل نظر پیرامون آخرین تحولات منطقه و به ویژه سوریه محور گفتگوهای وزیر خارجه این کشور با همتای لبنانی خود خواهد بود.

به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه در خصوص محورهای دیدار «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه این کشور و «جبران باسیل» همتای لبنانی اش بیانیه صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است که بحث و تبادل نظر پیرامون آخرین تحولات منطقه به ویژه بحران سوریه محور گفتگوهای دو طرف در جریان این دیدار خواهد بود.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که لاوروف و باسیل در جریان دیدار با یکدیگر، درباره تقویت روابط میان بیروت و مسکو در تمامی زمینه ها رایزنی خواهند کرد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه همچنین آمده است: لاوروف و باسیل در جریان دیدار با یکدیگر درباره مسأله تقویت همکاری های دوجانبه در عرصه بین المللی بحث و تبادل نظر می کنند. دو طرف همچنین در خصوص روابط نظامی دوجانبه نیز رایزنی خواهند کرد.

گفتنی است، «جبران باسیل» وزیر خارجه لبنان ساعتی قبل وارد مسکو پایتخت روسیه شد و مورد استقبال رسمی «سرگئی لاوروف» همتای روسی خود قرار گرفت.

منبع: مهر
نظرات بینندگان