arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴

استیلی: 20 روز تعطیلی لیگ، باشگاه‌‌ها را با مشکلات زیادی مواجه کرد/مشکلات مالی ما همچنان پابرجاست.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حمید استیلی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا گفت: 20 روز تعطیلی مشکلات زیادی را برای باشگاه‌ها ایجاد کرد. مخصوصا تیم ما که هم مشکلات مالی دارد و هم مجبوریم که در شرایطی تمرین کنیم که باران زیادی در استان گیلان وجود داشت.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را در این مدت انجام دادیم و بازیکنان با تمام وجود تمرین کردند که باید از آنها تشکر کنم. اردویی 4 روزه در تهران داشتیم و دو مسابقه تدارکاتی هم برگزار کردیم.

استیلی گفت: بعد از اردوی تهران به انزلی برگشتیم و زیر باران تمرین می‌کردیم. فردا هم با تیمی بازی داریم که خیلی خوب است و مربی خوبی دارد. شرایطش هم در جدول مناسب است. در بازی فردا میهمان هستیم و تیم حریف را تجزیه‌تحلیل کرده‌ایم. امیدوارم فردا با حمایت هواداران‌مان بازی قابل قبولی انجام دهیم.

سرمربی ملوان با اشاره به مصدومان تیمش گفت: مازیار زارع، سید جلال رافخایی، فرزاد حاتمی و صادق محرمی 4 بازیکن مصدوم ما هستند که نمی‌توانیم فردا از آنها استفاده کنیم. امیدوارم بتوانیم فردا هواداران را خوشحال به انزلی برگردانیم.

استیلی در مورد شکست سنگین ملوان در مقابل تیم دسته‌دومی بادران گفت: ما در بازی‌های تدارکاتی هدف‌هایی را برای خود تعیین کرده‌ بودیم. با همه بازیکنان جوانمان به تهران آمدیم و بازی کردیم. سرمایه‌گذاری ملوان هم روی نتیجه مسابقه است و هم روی بازیکنان جوان و بازیکن‌سازی یکسری بازیکن امید در کنار ما حضور دارند که به نحو احسن از آنها استفاده می‌کنیم. ما می‌خواهیم به اهدافمان برسیم.

وی با اشاره به بازگشت تیم ملی به کشور گفت: مشکلی که ما داریم این است که دو بازیکن ملی‌پوش مان را هنوز من ندیدم. آنها امروز به ایران برگشتند و ما فردا بازی داریم. کنعانی و پورقاز مدافعان ملوان هستند. ما در چند بازی قبلی شرایط خوبی در دفاع داشتیم. امروز باید آنها را از نظر روانی و ذهنی برای بازی آماده کنند. البته نمی‌دانم از نظر بدنی چه شرایطی دارند. آنها مسیر طولانی را از گوام طی کرده‌اند. وقتی تیم ملی 4-5 روز زودتر به گوام می‌رود تا شرایط بدنی و خواب بازیکنان تطبیق پیدا کند در برگشت هم باید این مسئله را در نظر بگیریم. این مشکل اساسی باشگاه ماست. امیدوارم سازمان لیگ بتواند مشکل ما را حل کند یا اینکه 3-4 روز بعد از بازی‌های تیم ملی بازی‌های باشگاهی برگزار شود تا به نحو احسن بتوانیم از ملی‌پوشان مان استفاده کنیم.

استیلی در مورد مشکل مالی باشگاه ملوان گفت: مشکلات مالی ما همچنان پابرجاست. این بزرگ‌ترین مشکل ماست. بازیکنان می‌خواهند با تمام تمرکز تمرین کنند اما مشکلات مالی به آنها این اجازه را نمی‌دهد و این مسئله تیم ما را اذیت می‌کند. شاید بسیاری از باشگاه‌ها این مشکل را داشته باشند اما بازیکنان باشگاه ما از فصل قبل هم طلبکارند و این شرایط را خیلی سخت‌تر می‌کند و من در تمرینات بیشتر باید بر روی مسائل روانی کار کنم و بعد در مورد مسائل فنی صحبت کنم.

استیلی در مورد وضعیت حسین ماهینی ملی‌پوشی که به خاطر مشکل سربازی نتوانسته درتیم ملی بازی کند، گفت: امیدوارم مشکل او حل شود. ماهینی از بازیکنان خوب ملوان است و از روزی که من به این باشگاه آمدم شرایطش روز به روز بهتر شده و در بازی آخر ماه هم در زمینی گل‌آلود گل پیروزی ما را زد. از دست ما کاری برنمی‌آید تا مشکلش را حل کنیم. امیدوارم که مراجع قانونی این مشکل را حل کنند تا ماهینی بتواند به تیم ملی کمک کند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان