arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۶ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴

طرح پاکسازی تهران از معتادان متجاهر روی میز استاندار/ زنان معتاد در فاز نخست اجرای طرح

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار تهران گفت: ساماندهی معتادان متجاهر در استان تهران در دو فاز عملیاتی می شود که در اولویت نخست، پاکسازی زنان معتاد متجاهر در دستور کار است

به گزارش سرویس اجتماعی ایسنا،شورای مشورتی هماهنگی آسیب های اجتماعی استان تهران به ریاست استاندار و با حضور اعضای شورا برگزار شد.

سیدحسین هاشمی در این جلسه با اشاره به اینکه ساماندهی معتادان متجاهر در استان تهران در دو فاز عملیاتی می شود گفت: در اولویت نخست پاکسازی زنان معتاد متجاهر در دستور کار است و در آینده نزدیک، در مکانی که پیش بینی شده است اجرا می شود.

وی ادامه داد: همزمان در فاز دوم اجرای طرح،مردان معتاد متجاهر از سطح شهر تهران پاکسازی خواهند شد.

هاشمی تصریح کرد: در محدوده زمانی مشخص قرار است با اجرای برنامه های پیش بینی شده در آینده نزدیک فضای تهران از وجود معتادان پاکسازی شود.

استاندار تهران در مورد اعزام معتادان شهرستانی که در تهران حضور دارند گفت: با هماهنگی رییس کل دادگستری استان تهران قرار است موضوع اعزام معتادان شهرستانی که در تهران حضور دارند در دادگستری مطرح شده و نحوه اعزام آنها مشخص شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، هاشمی در پایان عنوان کرد:با برنامه های پیش بینی شده و اجرای طرح ساماندهی، تهران از معتادان متجاهر پاکسازی شده و معتادان ساماندهی خواهند شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان