arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۵۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴

آنتن‌دهی ضعیف تلفن همراه مشکل این روزهای پایتخت/ چه کسی مقصر است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تلفن های همراه،تلفن هایی که روزی برای در دسترس بودن افراد و اطلاع از حال و احوال خانوادهامون در اندازه های بزرگ و متفاوت از امروز و در ابتدابا یک سیم کارت در دسترس افراد قرار گرفت و با گذشت زمان علاوه برتغيير در شکل و شمایل گوشی های همراه،تعداد اپراتورهای تلفن همراه نیز افزایش یافت.

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیت،طبیعتا مشترکان تلفن همراه نیز افزایش می یابد و ایجاد امکاناتی متناسب با این افزایش جمعیت یکی از ضروری ترین اقداماتی است که مسوولان به خصوص مسوولان ارتباطات باید نسبت به انجام آن آگاه باشند و ایجاد این امکانات در شهرهای بزرگ بیشتر به چشم می خورد به طوری که این روزها پرجمعیت ترین شهر ایران به گفته اپراتورهای تلفن همراه  از نظر ارتباطات با اين مشکل روبرو شده است.

مشترکان تلفن همراه در منطقه شمالی تهران به خصوص در محله شيان درحالی که پیش از این مشکل قطعی آنتن تلفن همراه نداشتند ،مدتی است با اختلال و عدم دسترسی به  تلفن همراه مواجه هستند.

زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران در اين خصوص می گوید: یکی از دکل های این منطقه کم شده است و این موضوع دلیل عدم پوشش تلفن همراه در این منطقه است.

و این درحالی است که مناطق مختلف شهر تهران با مشکل آنتن دهی تلفن های خود روبرو هستند.

 این مشکل این طور برداشت می شود که علی رغم تاکیدات اپراتور ها بر افزایش دکل های تلفن همراه،این دکل ها در حال کاهش هستند و اگر این گونه پیش برود تلفن های همراه به نیمه همراه در خواهند آمد.

انتظار می رود آنتن دهی تلفن های همراه حداقل در شهرهای پرجمعیت. با مشکل روبرو نباشد و به گفته مسوولان ارتباطات اگر قرار است پوشش تلفن همراه با همکاری همه سازمان ها و ارگان ها کامل شود چرا باید در برخی نقاط شهر شاهد کاهش سایت های تلفن همراه و در نتیجه اختلال تلفن همراه باشیم.
برچسب ها: سیم کارت ، آنتن دهی ، دکل
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
1
شهرداري با عدم همراهي در حال اختلال است
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
1
با سلام . الان یکسال هستش که در محله ما وضعیت همینطوره. 1000 بار تماس گرفتیم .فقط میگن ثبت میشه . خنده دارتر از این نمیشه که فاصله دکل آنتن تا ساختمان ما 300 متر فاصله داره .لطفا پیگیری فرمایید . آدرس..شمس آباد . بلوار بیژن . گلستان 10
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
1
همینطور منطقه سبلان شمالی نه انتن موبایل درست کار میکنه نه اینترنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
1
در شهر بوشهر هم هر روز فقط پارازیت ها قوی تر می شوند
نظرات بینندگان