arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۱ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴

روایت کاشانی از شرط فدراسیون برای دادن بودجه تیم ملی امید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر تیم فوتبال امید با اشاره به کمکی که کمیته ملی المپیک به این تیم کرده است گفت: مسئول مالی فدراسیون می گوید ابتدا اسناد را بیاورید تا ما این بودجه را در اختیار شما قرار بدهیم.

حبیب کاشانی امروز جمعه با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال امید گفت: بعد از اردوی امارات بازیکنان در اختیار باشگاه هایشان قرار گرفتند و بعد از آن اردوهای تیم مجدد از آذرماه آغاز خواهد شد تا در فاصله دو ماه تا مسابقات مقدماتی تیم شرایط مطلوبی داشته باشد.

وی در مورد کمک ۱۳۲ میلیونی که کمیته ملی المپیک به تیم امید کرده اما در حساب فدراسیون فوتبال مانده است گفت: از ابتدای سال ۹۴  تاکنون کمیته ملی المپیک ۱۳۲ میلیون به تیم امید اختصاص داده اما در حساب فدراسیون باقی مانده و آقای طباطبایی که مسئول امور مالی فدراسیون هستند گفته اند که ابتدا اسناد هزینه ها را بیاورید تا بعد بودجه را اختصاص بدهیم.

مدیر تیم فوتبال امید با تاکید بر اینکه این تیم مشکلاتی برای خروجی بازیکنان و سایر موارد داشت که حل شده است گفت: همه نهادها و باشگاه ها به ما کمک کردند تا مشکلات تیم امید به حداقل برسد. امیدوارم همه این تلاش ها و کمک ها منجر به این شود که ما بتوانیم بعد از ۴۰ سال به المپیک راه پیدا کنیم.

حبیب کاشانی با اشاره به مشکلاتی که تیم بزرگسالان دارد گفت: اعتقاد دارم تیم بزرگسالان آیینه فوتبال است و طبیعتا باید بیشتر از تیم های پایه به آن رسیدگی شود. به هر حال وقتی تیم بزرگسالان به جام جهانی صعود می کند ۱۰ میلیون دلار نصیب فوتبال کشورمان می شود که طبیعتا باید بخشی از این پول  هزینه تیم های پایه هم شود.

وی در پایان گفت: ما ۶۰ روز تا مسابقات مقدماتی و انتخابی المپیک پیش رو داریم امیدوارم در این مدت همه کمک کنند تا ما بتوانیم با بهترین شکل ممکن تیم امید را آماده حضور در این مسابقات کنیم و به المپیک راه یابیم.

منبع: مهر
برچسب ها: فدراسیون ، اسناد ، المپیک ، صعود
نظرات بینندگان