arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۸ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴

تونی اولیویرا: یکبار گفتم گریه نمی‌کنم/تراکتورسازی سال قبل که در آستانه قهرمانی بود تمام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تونی اولیویرا بعد از تساوی تیمش مقابل سیاه‌جامگان در نشست خبری، گفت: بازی خوبی در نیمه اول انجام دادیم. چند موقعیت خوب ایجاد کردیم. در نیمه دوم زیاد خوب نبودیم و یک مقدار با قلبمان بازی کردیم و اجازه ندادیم موقعیت زیادی ایجاد شود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چه حسی از قرار گرفتن تیم نایب قهرمان فصل قبل در پائین جدول دارد و حسش از اینکه کار به جایی رسیده که باید از گلر تیم خودش تمجید کند چیست، گفت: در مورد گلر مترجم اشتباه کرده است. منظور من این بود که گلر سیاه‌جامگان خوب کار کرد. تراکتورسازی سال قبل که در آستانه قهرمانی قرار داشت به اتمام رسیده است. این تیم یک تیم دیگر است. چیزی که من به عنوان مربی در موردش می‌توانم صحبت کنم این است که ما سخت کار و تلاش می‌کنیم. به وظایفمان هر روز عمل می‌کنیم و از این مسئله از خودم راضی هستم. اگر از کار مربی راضی نیستید یک تصمیمی باید بگیرید. من کار خودم را می‌کنم. اگر مثلا از کار من راضی نیستید این مسئله را بنویسید. بنده کار خودم را انجام می‌دهم و هر روز تلاشم را می‌کنم. چه کاری باید بکنیم. باید به تلاش ادامه دهیم.

وی تأکید کرد:‌ سال قبل می‌توانستیم قهرمان شویم. امسال شرایط فرق کرده است. تیم‌های دیگر تلاش می‌کنند اگر فکر می‌کنید مشکل اولیویرا است به آقایان بگویید. من هیچ مشکلی ندارم. 4 سال است که من را می‌شناسید. همیشه همینطور که من را اکنون می‌بینید بودم. همان فرد سال اول هستم. یکبار گفتم گریه نمی‌کنم. یادآوری می‌کنم، شما روزهای شادمان را یادتان می‌آید؟ من آن روزهای شاد را با خودم می‌برم. باید تلاشمان را ادامه دهیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که با اعتماد به نفسی که دارد چقدر به آینده تیم امیدوار است، اظهار داشت: 28 آبان باید با اتوبوس سفر کنیم. 10 ساعت راه تا انزلی راه داریم. اگر شما صادق هستید می‌دانید که تساوی امروز با تساوی مقابل استقلال خوزستان و نفت تهران متفاوت است. امروز 4-5 موقعیت خوب داشتیم اما در بازی‌های قبل این فرصت‌ها را نداشتیم. شما آیا مربی بودید؟ چرا می‌خندید؟  شرایط تیمی ایجاب کرد که ما در حال حاضر باید این وضعیت را در هفته اول پیدا می‌کردیم متاسفانه وضع به گونه‌ای شد که نتوانستیم به خوبی آماده کنیم.

همان خبرنگار اعلام کرد که با این وضعیت تراکتورسازی در هفته بیستم تازه به آمادگی هفته اول می‌رسد و شما انگار می‌خواهید به یک کودک راه رفتن یاد بدهید، خاطرنشان کرد: یکبار برای همیشه بنویسید من خوب نیستم و لازم نیست اعصابم را به هم بزنید. شما بگویید من به درد تراکتورسازی نمی‌خورم. شما بگویید من هیچ چیز برای هدایت تراکتورسازی ندارم.

منبع: فارس
نظرات بینندگان