arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۸ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴

مظلومی: این برد تقدیم به روح غلامحسین مظلومی/ هواداران سنگ تمام گذاشتند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی استقلال پیروزی تیمش برابر فولاد را به روح برادر فقیدش هدیه کرد.

پرویز مظلومی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر فولاد که با برتری دو بر صفر آبی‌های پایتخت همراه بود گفت: پیش از هرچیز این پیروزی را به روح غلامحسین مظلومی تقدیم می‌کنم. اما درباره بازی باید بگویم که با توجه به کمبودهایی که داشتیم، بازیکنانم با دل و جان کار کردند و از همه آنها ممنونم. بازی بسیار خوب و زیبایی را شاهد بودیم.

مظلومی‌ ادامه داد: اعتقاد من این است که اگر هواداران فولاد به کادر فنی این تیم زمان دهند به مرور بهتر می‌شوند. در این بازی به خواسته‌هایمان رسیدیم و با توجه به گل نخستی که به ثمر رساندیم می‌توانستیم گل‌های دیگر را هم به فولاد بزنیم. فولاد هم موقعیت‌هایی داشت و به طور کلی می‌توانم بگویم بازی تاکتیکی و خوبی را به نمایش گذاشتیم و مردم از این بازی لذت بردند.

سرمربی استقلال درباره بازی ندادن به خسرو حیدری خاطرنشان کرد: خسرو دیر به تیم اضافه شد و به نظرم نمی‌توانست کارایی همیشگی را داشته باشد. از طرفی امید ابراهیمی هم سه کارته بود اما بازیکنان جایگزین به خوبی توانستند از عهده وظایف خود برآیند. واقعیت این است که ما یک تیم هستیم و همه با اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر کار می‌کنیم. کادر فنی، پزشکی، تدارکات و مدیریت همگی برای موفقیت تیم با تمام وجود تلاش می‌کنند.

او درباره فاصله کوتاه بازی‌های لیگ با رسیدن بازیکنان به تیم‌هایشان گفت: در این باره صحبت کرده‌ام و این فقط صحبت من نیست بلکه تمام مربیان متفق‌القول می‌گویند همان طور که بازیکنان چند روز زودتر به تیم ملی می‌روند چند روز زودتر به باشگاه‌هایشان برگردند. بدون شک مسئولان سازمان لیگ می‌خواهند بازی‌ها به سرعت و مرتب برگزار شود اما نمی‌دانند به باشگاه‌ها فشار وارد می‌شود. به نظرم می‌توانستند سه یا چهار روز بازی‌ها را به تعویق بیندازند و مشکلی پیش نمی‌آمد. از هواداران تشکر می‌کنم که در این بازی سنگ تمام گذاشتند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
2
لطفا تعداد پاس بازیکنان تیم ها را در بازیهای امروز بشمارید از 4 تا بیشتر نیست سطح فوتبال ما افتضاحه
نظرات بینندگان