arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۱ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰

مجري تلويزيوني قرباني اسيد پاشي شذ

«كتي پايپر» 25 ساله كه سه سال قبل توسط نامزد سابقش مورد حمله اسيدي قرار گرفته و زنده مانده بود با انجام30 عمل جراحي بهبودي نسبي به دست آورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«كتي پايپر» 25 ساله كه سه سال قبل توسط نامزد سابقش مورد حمله اسيدي قرار گرفته و زنده مانده بود با انجام30 عمل جراحي بهبودي نسبي به دست آورد.

به گزارش ايسنا، اين دختر جوان كه در سال 2009 ميلادي در فيلم مستندي به نام «صورت زيباي من» نقش‌آفريني كرده بود، اعلام كرد: من در سن 22 سالگي از روستاي محل سكونتم در حوالي «لندن» به شهر نقل مكان كرده و به عنوان مجري برنامه‌هاي تلويزيوني كار خود را آغاز كردم. متاسفانه نامزد سابقم از اين موضوع احساس ناراحتي كرد و در يك اقدام مرا مورد تجاوز قرار داد. او به شدت به من حسادت مي‌كرد و نمي‌توانست موفقيت و چهره زيباي من را تحمل كند. پس از آن هنگامي كه در 31 مارس سال 2008 از رستوران خارج مي‌شدم، شخصي بر رويم اسيد پاشيد.

براساس اعلام پزشكان معالج اين دختر، وي پس از وقوع اين حادثه به مدت 10 روز در كما بود و پزشكان بخش‌هايي از صورت وي را بريده و دور انداختند. علاوه بر اين، اين دختر هفت هفته هم در بخش سوختگي دو بيمارستان «وست مينستر» و «چلسي» بستري بود.

همچنين نامزد سابق اين دختر به نام «دني لينچ» به اتهام تجاوز و اسيدپاشي منجر به نابينايي يك چشم، ناشنوايي يك گوش و سوختگي شديد به حبس ابد محكوم شد.

«كتي پايپر»، درباره وضعيت كنوني خود به شبكه خبري بي‌بي‌سي گفت: من به همراه مادرم حتي براي درمان تكميلي به فرانسه مسافرت كردم. با اين حال، از اين كه هم اكنون زنده هستم بسيار خوشحالم. علاوه براين، بايد روزي چند ساعت ماسكي مخصوص را بر روي صورتم قرار دهم و قسمت‌هاي سوخته صورتم را چرب كنم تا آسيب‌ديدگي ناشي از اسيدپاشي التيام پيدا كند.

نظرات بینندگان