arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۷ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴

عکسی که مترو را خراب کرد، تکذیب شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروگفت: انتشار عکسی در خصوص استعمال مواد مخدر در قطار مترو در شبکه‌های مجازی واقعی نيست.

مقدم درباره خبر انتشار عکس استعمال مواد مخدر گفت: انتشار عکسی که نشان می‌دهد فردی در داخل واگن مترو با استفاه از پایپ مواد مخدر مصرف می‌کند به هیچ عنوان واقعي نيست و مطمعنن این عکس  برای خراب کردن مجموعه مترو گرفته و انتشار داد ه شده است.

وی با اشاره به  اینکه  قطارها مجهز به دوربین هستند افزود: زمانی که اين عکس گرفته شده نشان می‌دهد که قطارها خلوت بوده و مطمئنن اگر فردی  در قطار مواد مخدر مصرف می‌کرده، راهبر با استفاده از دوربین‌ها مي توانسته آن را مشاهده کرده و با آن برخورد كند.

 مقدم با تاكيد بر اينكه این عکس صحنه سازی است گفت:  عکس از این فرد گرفته شده اما مطمئنن استعمالی صورت نگرفته و معتقديم  که این عکس تعمدی و برای خراب کردن مجموعه مترو بوده است و با اطمينان  استعمال مواد مخدر در مترو را تکذیب می‌کنم چرا که نه جرأت ونه امکان این اقدام وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروخاطرنشان كرد: نوع  و زمان انداختن این عکس نشان می‌دهد که با هماهنگی قبلی و برای تخریب مجموعه مترو گرفته شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
26
بله دیگه شمامجموعه شهرداری کلا استادتوجیه هستید.بهترنیست بجای حمله به اقدامات دولت نصب انواع بیلبورددرمخالفت بادولت وصدهااقدام دیگرکه به این ارگان ربطی ندارد به مشکلات بی پایان مجموعه خودبپردازید
نظرات بینندگان