arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۶ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰

واکنش استاد اخلاق دولت به ماجرای مصلحی

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی گفت: ‌نظرات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب می‌دانیم و رئیس جمهور، مجموعه دولت و مجلس شورای اسلامی نیز نظرات ایشان را فصل‌الخطاب می‌دانند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی گفت: ‌نظرات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب می‌دانیم و رئیس جمهور، مجموعه دولت و مجلس شورای اسلامی نیز نظرات ایشان را فصل‌الخطاب می‌دانند.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام مرتضی آقا‌تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس و استاد اخلاق دولت در گفت‌وگو با فارس‌ با اشاره به موضوع استعفای وزیر اطلاعات گفت: بنده در رابطه با چند و چون این قضیه اطلاعی ندارم اما افتخار ما این است که رهبر انقلاب فصل‌الخطاب هستند؛ فصل‌الخطاب بودن رهبر انقلاب اقل و کف کار در دیدگاه ولایی ماست.

وی افزود: ما نظرات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب می‌دانیم و رئیس جمهور، مجموعه دولت و مجلس شورای اسلامی نظرات ایشان را فصل‌الخطاب می‌دانند و هر کس ‌اینچنین نیست، در اشتباه است.

استاد اخلاق دولت با اشاره به جوسازی‌های رسانه‌های ضد‌انقلاب درباره استعفای وزیر اطلاعات تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه نیز حق دارند، چرا‌که آنها نمی‌دانند که ولایتمداری، ولایت و حکومت اسلامی چیست، اگر آنها چنین مسائلی را می‌دانستند، از ابتدا چنین رفتارهایی را انجام نمی‌دادند لذا علت عمده این همه اشتباهاتی که در تحلیل‌ها ارائه می‌دهند، این است که نمی‌دانند حکومت ولایی به چه معناست.

‌آقاتهرانی خاطرنشان کرد: رسانه‌های بیگانه یا ‌معنی حکومت ولایی را نمی‌دانند و یا خود را به نفهمی می‌‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان نظام از نظر رهبر معظم انقلاب اطاعت می‌کنند و دولت و شخص رئیس جمهور نیز همین‌طور هستند و بنده فکر نمی‌کنم کسی باشد که از نظرات ایشان اطاعت نکند.

نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: شکر خداوند دولت ولایی، مجلس و حتی تک تک وزرا و نمایندگان از نظرات رهبر انقلاب تبعیت می‌کنند و اگر کسی اینطور نباشد، باید خود را اصلاح کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
0
0
اگه مرشد این باشه بچه مرشد چی از آب در می یاد ..............
خدا رحم کنه
نظرات بینندگان