arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۱ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴

سردار جعفری: ناگفته‌های جنگ را در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی باید به نسل سوم منتقل کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار جعفری گفت:با تهیه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی درباره ناگفته‌های جنگ می‌توان ارزش‌های دفاع‌مقدس را به نسل سوم جامعه که جنگ را درک نکرده‌اند،انتقال داد.
 
رئیس بنیاد تبیین سیره شهید باقری گفت:با تهیه برنامه‌های متعدد و پرمحتوا می‌توان ناگفته‌های دفاع‌مقدس را به جامعه انتقال داد.
 
سرتیپ پاسدار فتح‌الله جعفری از فرماندهان سال‌های دفاع‌مقدس که به عنوان داور در مسابقه «فرمانده» رادیو ایران حضور یافته بود،ضمنتقدیر از ایجاد زمینه بروز خلاقیت جوانان موفق امروز و مرور خاطرات فرماندهان ارزشمند سال‌های دفاع‌مقدس در قالبی نو،از حضور در این برنامه ابراز خرسندی کرد و گفت:با تهیه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی درباره ناگفته‌های جنگ می‌توان ارزش‌های دفاع‌مقدس را به نسل سوم جامعه که جنگ را درک نکرده‌اند،انتقال داد.
 
سردار جعفری خواستار این شد که مسابقه رادیویی "فرمانده"ادامه داشته باشد و منوط به یک زمان خاصی نباشد.همچنین در هر قسمت نخبه‌ها،راویان جنگ و نسل جوان حضور یافته و از نزدیک با قرار گرفتن در موقعیت‌های جنگی،دوران طلایی دفاع‌مقدس را درک کرده و با آن آشنا شوند.
 
سردار جعفری در مسابقه فرمانده قول داد که در زمینه‌های تحقیق و معرفی افراد نخبه با رادیو ایران همکاری داشته باشد.
 
"فرمانده" کاری از گروه تاریخ و دفاع‌مقدس به مناسبت هفته بسیج از ساعت 15:30 با اجرای علیرضا تابان،نویسندگی اعظم بهروز و تهیه‌کنندگی کیاناز کاوه از رادیو ایران پخش می‌شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان