arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴

هشدار "انانیمس" درباره حمله امروز داعش به 5 کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : گروه هکری "انانیمس" مدعی شده که داعش امروز (یکشنبه) به پنج کشور حمله می‌کند.
 
به گزارش خبرگزاری آسوشتیدپرس، گروه هکرهای انانیمس (ناشناس) در بیانیه‌ای خطرات تایید شده یا ممکنی را در احتمال حمله داعش به پاریس، آمریکا،‌ اندونزی، ایتالیا و لبنان منتشر کرده است.
 
این گروه هکری در بیانیه‌ای تاکید کرده که مدارکی دال بر وجود این تهدیدها دارد که آنها را به آژانسهای اطلاعاتی کشورهای نام برده داده است. این گروه پس از آنکه اعلام کرد دولت‌های این کشورها اقدام کافی برای اتخاذ تدابیر امنیتی انجام نداده‌اند، مکررا تلاش کرده تا به صورت مستقیم به شهروندان این کشورها نسبت به وقوع چنین حملاتی هشدار دهد.
 
این گروه در ادامه بیانیه خود آورده است: به افراد هشدار می‌دهیم که به مناطق پر جمعیت وارد نشوند که شامل حضور در مراسم کلیساها می‌شود. همچنین فهرستی از این مناطق پرجمعیت در زیر آورده می‌شود که مردم نباید در آنها حاضر شوند.
 
این اهداف که احتمال حمله داعش به آنها وجود دارد شامل موارد زیر هستند: رستوران لوبیزان در پاریس، کنسرتی در پاریس، گردهم آیی گروه حقوق زنان در پاریس، برنامه‌ای در رم، برنامه‌ای در اندونزِی، برنامه تئاتر در میلان، برنامه‌ای در دانشگاه لبنان و مسابقات کشتی در آمریکا.
 
این گروه هکری در ادامه بیانیه خود آورده است: این رخدادها جهانی هستند و افراد زیادی در آنها شرکت می‌کنند، بنابراین، حضور در آنها خطرناک است و بر عهده خودتان است که به این برنامه‌ها بروید یا نه.
 
این گروه هکری پیشتر گفته بود که آماده انجام یکسری حملات سایبری علیه داعش در پی حملات تروریستی در پاریس است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان