arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴

توقیف یک تن تریاک، حشیش و مرفین در اصفهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در 24 ساعت گذشته 2 باند قاچاق مواد مخدر منهدم و یک تن تریاک، حشیش و مرفین را توقیف کردند.

به نقل از پايگاه خبري پليس، باندهای قاچاق مواد مخدر‌، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از ورود یک محموله بزرگ مواد افیونی به استان اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه یک دستگاه تریلر که در پوشش حمل بار خرما قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به سمت تهران  را داشت شناسایی و توسط ماموران متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: دراین عملیات 4 متهم متواری و تحت تعقیب استان فارس که با مجروح‌کردن 2 نفر از ماموران قصد فرار داشتند‌، دستگیر و در  بازرسی از خودرو مقدار 350 کیلوگرم مرفین و 550 کیلوگرم تریاک و یک قبضه کلت کمری با 13 تیر جنگی کشف شد.

وی تصریح کرد: از کشف 100‌کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک دستگاه خودروی تریلر در عملیاتی دیگر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان کشف شد.

سردار آقاخانی با اشاره به انهدام 2 باند مواد مخدر و دستگیری 7 نفر در 2 عملیات صورت گرفته، گفت: در مجموع این 2عملیات مقدار یک تن تریاک، مرفین و حشیش کشف و 2‌دستگاه خودروی تریلر توقیف و متهمان که همگی از قاچاقچیان حرفه‌ای‌، سابقه‌دار و تحت تعقیب بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا‌کنون 25 تن مواد مخدر توسط ماموران این فرماندهی کشف شده که این مقدار کشفیات 26 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه فعالیت توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادان در محلات دغدغه اصلی مردم بوده، از اجرای طرح تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان ولگرد و کارتن خواب خبر داد و اظهار داشت: چند نقطه آلوده در شهرستان اصفهان شناسایی و نسبت به پاک‌سازی آن‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به همکاری بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با پلیس استان اصفهان در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر در 8 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزایش داشت.

سردار آقاخانی گفت: در کنار مقابله جدی با باندهای قاچاق مواد مخدر توجه و تمرکز ویژه‌ای  بر روی مقابله با توزیع مواد در محلات نیز در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و امیدوار هستیم تا پایان سال به موفقیت‌های خوبی در این زمینه دست پیداکنیم.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان