arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۷ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴

تمایل زلاتان برای پیوستن به آرسنال در پایان فصل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 یک نشریه انگلیسی مدعی شد که مهاجم سوئدی PSG در پایان فصل جاری آرسنال را به عنوان مقصد بعدی خود در نظر دارد.

روزنامه «دیلی‌میرر» انگلیس مدعی شد زلاتان ابراهیموویچ که قرارداد فعلی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید و هنوز بحثی در مورد تمدید قراردادش مطرح نشده، به آرسنال به عنوان مقصد احتمالی بعدی خود نگاه می‌کند. در حالی این ادعا مطرح شده که این مهاجم 34 ساله به تازگی در اظهارنظری عنوان کرد که بازی در لیگ برتر دیگر برای او دیر شده است.

براساس گزارش این نشریه، زلاتان قلباً علاقه‌مند است تا به توپچی‌های لندن ملحق شود و در حال حاضر نمایندگان باشگاه آرسنال با مینو رایولا، مدیر برنامه‌های ابراهیموویچ در حال مذاکره هستند تا این بازیکن را برای پیوستن به جمع توپچی‌ها متقاعد کنند. البته آرسنال تنها تیمی نیست که تمایل به جذب ایبرا دارد و در این بین منچستریونایتد هم وضعیت مهاجم سوئدی PSG را دنبال می‌کند.

با این وجود به نظر می‌رسد آرسنال بیشتر مشتاق به جذب زلاتان باشد، چرا که آرسن ونگر در تابستانی که گذشت به شدت مورد انتقاد بود که چرا بازیکن سطح بالایی را به خدمت نگرفت.

ابراهیموویچ که حالا چهارمین فصل حضورش در پاری‌سن‌ژرمن را سپری می‌کند، تاکنون در 141 بازی از رقابت‌های مختلف که برای این تیم به میدان رفته، موفق به ثمر رساندن 115 گل شده است.
منبع: تسنیم
برچسب ها: مهاجم ، توپچی ، آرسنال ، لیگ
نظرات بینندگان