arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴
امیر فرزاد اسماعیلی:

پهپاد سقوط کرده در اطراف شوش را خودمان زدیم/دغدغه اس 300 نداریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)گفت: پهپاد سقوط کرده خودی بوده و خودمان برای تمرین و تست آمادگی وضعیت آن را زدیم.

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در حاشیه همایش «خط مقدم» که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، در جمع خبرنگاران، درخصوص سقوط هواپیمای بدون سرنشین در اطراف شوش، گفت: این پهپاد خودی بوده و خودمان برای تمرین و تست آمادگی وضعیت آن را زدیم.

وی درباره انتشار برخی اخبار درخصوص شلیک موشک از ایران به سمت تروریست‌های در سوریه نیز افزود: اقدام روسها در برابر داعش اقدام است که باید زودتر انجام می‌شد، اما از فضای ایران برای شلیک موشک‌های روسی استفاده‌ای نشده که اگر می‌شد و هم اگر چنین چیزی بود باید به آن شلیک ائتلافی می‌گفتیم.

فرمانده قرارگا پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با بیان این مطلب که آنها از فضای بین المللی استفاده کردند‌، تصریح کرد: پدافند هوایی اقدامات روسها را رصد می‌کند؛ پدافند هوایی هم بر روی مرزهای زمینی و هم بر پروازهای هوایی نظارت دارد.

امیر اسماعیلی در واکنش به خبری مبنی بر تحویل سامانه اس 300 به ایران تا دوماه دیگر، نیز گفت: سامانه‌های موشکی، راداری، شنود الکترونیکی و دیده‌بانی هوایی آنقدر در جمهوری اسلامی ایران توسط دانشجویان عزیزانمان و متخصصین پدافند هوایی طراحی شده که به نظر می‌رسد زیاد نباید دغدغه اس 300 و امثالهم را داشته باشیم اما ان شاءالله به آنچه تعهد شده عمل خواهد شد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: پدافند ، قرارگاه ، موشک ، داعش
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
14
دیشب شنبه در کمربندی شهید کسایی تبریز شاهد پرواز ده ها فروند موشک از فضا بطرف سوریه بودیم
نظرات بینندگان