arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۹ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴

وضعیت فردای آسمان تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران فردا صاف در پاره ای نقاط غبارآلود است و بیشینه و کمینه دمای هوای روز دوشنبه با یک درجه افزایش به ۱۵ و ۵ درجه سانتیگراد می رسد.

احد وظیفه  افزود: بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی امروز در برخی نقاط استانهای خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش پراکنده پیش بینی می شود و از اواخر وقت امروز کاهش ابر در این مناطق خواهیم داشت.

وی گفت: از روز دوشنبه با عبور امواج تراز میانی از بخشهای جنوبی کشور، ابتدا در بخشهای شمالی و شمال غرب خلیج فارس و به تدریج در روز سه شنبه با حرکت سامانه به سمت شرق، خلیج فارس  تنگه هرمز، جنوب بوشهر و جنوب فارس افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی تاکید کرد: این سامانه در روز چهارشنبه علاوه بر نواحی فوق بخشهایی از کرمان و به تدریج سیستان و بلوچستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سامانه فوق در روز پنجشنبه نیز با شدت کمتر در بخشهایی از جنوب و جنوب شرق فعال بوده و در اواخر این روز از کشور خارج می شود.

به گفته وی ، از روز سه شنبه تا پنجشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دریای عمان مواج خواهد بود. در سایر مناطق کشور از امروز تا پایان هفته جوی آرام خواهیم داشت که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهر های صنعتی خواهد بود.

وظیفه اظهار داشت: آسمان تهران فردا صاف در پاره ای نقاط غبارآلود است و بیشینه و کمینه دمای هوای روز دوشنبه با یک درجه افزایش به ۱۵ و ۵ درجه سانتیگراد می رسد.

منبع: مهر
برچسب ها: دما ، امواج ، خلیج فارس ، باد
نظرات بینندگان