arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴

دستور نتانیاهو برای تشدید حملات به الخلیل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 روز یکشنبه یک دختر جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس، جوانی دیگر در قدس اشغالی به ضرب گلوله شهرک‌نشینان صهیونیست و یک جوان هم در شمال الخلیل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند. شمار مجروحان انتفاضه نیز از آغاز تاکنون به مرز 11000 تن رسیده است.
 
ده ها نفر نیز روز یکشنبه در مناطق مختلف کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.
 
از سوی دیگر، جوانی فلسطینی با سلاح سرد به یک شهرک نشین صهیونیست در جنوب بیت لحم حمله کرده و او را از پای درآورد. با کشته شدن این صهیونیست، شمار کشته‌های اسرائیلی‌ها از آغاز انتفاضه به 19 تن رسید و شمار زخمی‌های آنها نیز از 300 تن گذشت.
 
این درحالی است که سازمان "ستاره سرخ داوود" فاش کرده است که شمار حقیقی کشته های صهیونیست‌ها 21 نفر است.
 
از سوی دیگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ارتش دستور داده است تا تدابیر امنیتی شدیدی را در شهر الخلیل، واقع در جنوب کرانه باختری به اجرا بگذارد.
 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بنیامین نتانیاهو، شامگاه یکشنبه به ارتش این رژیم دستور داده اقدام به محاصره و بازرسی گسترده منازل فلسطینیان در شهر الخلیل کرده و جلوی ادامه عملیات های مقاومت در این منطقه را بگیرند.
 
این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه تاکنون موفق به کنترل اوضاع در کرانه باختری و به ویژه شهر الخلیل نشده است و عملیات های مقاومتی فلسطینیان در این شهر با قدرت ادامه دارد و نسبت به روزها و هفته های قبل افزایش بی سابقه ای داشته است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان