arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴

نفت با لشگری از غایب مقابل استقلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نفت روزهای خوبی در فوتبال ایران تجربه نمی کند باید با انبوهی از بازیکنان غایب به مصاف استقلال در جام حذفی برود.
 نفت بعد از شکست برابر سپاهان حالا باید خود را برای مصاف حساس با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آماده کند، جدالی حساس برای علی منصوریان و شاگردانش تا از ورود به بحران جلوگیری کنند. اما در آستانه این بازی از اردوی نفت خبر می رسد بحران مصدومیت امان آنها را بریده تا جایی که با لشگری از ستاره های غایب باید به مصاف استقلال بروند.

در درون دروازه همچنان خبری از علیرضا بیرانوند نخواهد بود چون منصوریان هنوز ملی پوش خود را نبخشیده و تنبیه انضباطی او ادامه دارد. در غیاب این دروازه بان ملی پوش وحید شیخ ویسی همچنان نفر اول تیمش خواهد بود. در خط دفاع سیدجلال حسینی مصدومیتش بهبود پیدا نکرد و به بازی روز چهارشنبه هم نمی رسد ضمن این که کارلوس سانتوس برزیلی هم مقابل سپاهان دوباره آسیب دید تا چند هفته ای در ترکیب تیمش غایب باشد.

در خط میانی علیرضا عزتی کاپیتان تاثیر گذار تیم همچنان مصدوم است ضمن این که نفراتی مثل ایمان مبعلی، عباش بوعذار و پیام صادقیان هم با آسیب های جزئی دست و پنجه نرم کرده و در روزهای گذشته حضور نصف و نیمه ای در تمرینات داشتند تا حضورشان در بازی با استقلال در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد که اگر مبعلی و صادقیان به بازی روز چهارشنبه نرسند مشکلات علی منصوریان به اوج خود خواهد رسید.

در خط حمله اما نفتی ها دغدغه چندانی ندارند چون تمام مهاجمان شان در اوج آمادگی قرار دارند و برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با هم رقابت دارند اما مشکل اصلی اینجاست که اگر هافبک های بازیساز نفت به این بازی نرسند چه کسی به آنها پاس گل می دهد؟!

نظرات بینندگان