arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴

کفاشیان: کمپ را برای کی‌روش آماده می‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس فدراسیون فوتبال هرگونه لغو اردوی تیم‌ملی را به دلیل مشکل مالی تکذیب کرد.

علی کفاشیان در واکنش به شایعاتی که مبنی بر لغو اردوهای آماده‌سازی تیم‌ملی به خاطر مشکلات مالی رقم خورده بود، گفت: فدراسیون فوتبال هیچ اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی را به دلیل مشکلات مالی لغو نکرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال وقتی با این سوال مواجه شد که اردوی امارات مدنظر کی‌روش در دی ماه به خاطر مشکلات مالی لغو شده، تصریح کرد: در آخرین نشستی که با کی‌روش داشتیم یکسری برنامه‌هایی را به ما ارائه داد، او باید برای زیر نظر گرفتن بازی‌های تیم امید در رقابت‌های مقدماتی المپیک به ایران برگشته و سپس به قطر برود تا بازی‌های تیم امید را از نزدیک تماشا کند. کی‌روش برای دی‌ماه هم برای تیم ملی مدنظر داشت که شرایط برای برگزاری این اردو مهیا نبود. از این جهت که او 70 درصد بازیکنان خود را به دلایل مختلف در اختیار نداشت و امکانش نبود که با 30 درصد بازیکنان بخواهیم اردویی برگزار کنیم. هیچ اردویی لغو نشده و به دنبال این هستیم که قبل از آغاز بازی‌های ایران مشکل زمین تمرین تیم ملی را برطرف کنیم. چنانچه به هر دلیل چمن کمپ برای تیم ملی فراهم نشود آن وقت یک اردو در امارات برای تیم ملی درنظر می‌گیریم که احتمالا اسفندماه خواهد بود.

کفاشیان در پاسخ به اینکه وضعیت کمپ تیم‌های ملی چه زمانی بهبود خواهد یافت، افزود: روز گذشته برای بهتر شدن چمن نصرالله سجادی و مناف هاشمی بازدید کردند و قول دادند که دستورات لازم را برای بهبود چمن بدهند. امیدواریم در مدت زمانی که کی‌روش در ایران حضور ندارد، بتوانیم چمن کمپ را به حالت استاندارد و مناسب بازگردانیم تا مشکلی برای اردوها و تمرینات تیم‌ملی نداشته باشیم.

نظرات بینندگان