arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴

بازیکنان رئال و لحظه شماری برای اخراج بنیتس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نه قبل از ال کلاسیکو و نه پس از آن، بین رافا بنیتس و بازیکنان رئال مادرید هیچ ارتباطی وجود ندارد و می توان پایان روزهای بنیتس در باشگاه کهکشانی را از همین حالا متصور بود.

 نه آنهایی که برای رئال فیکس بازی می کنند و نه بازیکنان ذخیره، هیچکدام ارتباط خوبی با رافا بنیتس ندارند و این فضای فعلی رختکن باشگاه رئال مادرید است. حتی گذشت زمان هم نتوانسته این ارتباط را بهبود ببخشد و اگر همین حالا یک رای گیری از بازیکنان رئال انجام شود، تنها 5 یا 6 نفر به ابقای بنیتس رای خواهند دادند. با این دورنما، می توان شرایط فعلی رئال را پیچیده و دشوار در نظر گرفت.

رئال همانند کشتی ای می ماند که ملوان های آن هیچ اطاعتی از دستورات کاپیتانش ندارند. پیروزی های رئال تا بدینجای فصل را می توان بخاطر کیفیت بالای بازیکنان این تیم دانست و بخش کمی از این بردها را می توان به پای اندیشه های تاکتیکی بنیتس نوشت و تقریبا هیچ هماهنگی و وابستگی بین بازیکنان و اندیشه های مربی وجود ندارد.

از دیدگاه بازیکنان، روزهای بنیتس در رئال مادرید در حال اتمام هستند و لحظه شماری برای اخراج او شروع شده است. کمتر بازیکنی است که به آینده رئال با بنیتس فکر کند و مدت هاست که بازیکنان به وی پشت کرده اند. مربی اسپانیایی از همان روز اول ورودش به رئال، زیر سایه ی آنچلوتی قرار داشت و هرگز نتوانست خود را از این سایه خارج کند.

خصوصیات رفتاری و دیدگاه او به فوتبال، تفاوتی کلی با دیدگاه های آنچلوتی دارد و این برای بسیاری از بازیکنان رئال که به مدت دو سال، بهترین نوع ارتباط را با آنچلوتی داشته و به او خو گرفته بودند هنوز قابل درک نیست. به اینها دوستی صمیمانه و دفاع تمام قد بنیتس از دکتر خسوس اولمو، دشمن شماره یک بازیکنان رئال را هم اضافه کنید.

مدیریت باشگاه نیز از این مساله اطلاع دارد و متوجه طلاق عاطفی بازیکنان از بنیتس شده اند و بسیار تلاش کرده تا این نقطه صعف را پوشش دهد ولی هرگز توفیقی در این زمینه پیدا نکرده است. طبق اطلاع موثق از منابع نزدیک به رئال مادرید، بازیکنان به هنگام صرف ناهار در اردوها، حاضر به نشستن دور یک میز با بنیتس نیستند و این مربی همواره در اینگونه مواقع، کادر فنی و نهایتا دو یا سه بازیکن را همراه خود می بیند. باشگاه بسیار نگران وضعیت کنونی است.

با توجه به همه ی این مسائل، تصمیم کنونی، برکناری بنیتس در صورت کسب یک نتیجه ضعیف دیگر است. فضای رختکن رئال پس از پایان ال کلاسیکوی 4-0 دو روز پیش، اسف بار بود. تقریبا هیچ بازیکنی حاصر به نگاه کردن به بنیتس نبود و وقتی پرز برای روحیه دادن به بازیکنان وارد رختکن شد، بیش از پیش به این قضیه پی برد که بازیکنان، دیگر راضی به ادامه همکاری با مربی خود نیستند.

بازیکنان رئال معتقدند که بنیتس تحت تاثیر فشارهای بیرونی، در لحظات آخر از ترکیب 11 نفره ی موردنظرش صرفنظر کرده و بنزما و خامس را بجای ایسکو و کاسیمیرو به میدان فرستاده است. آنها که به خوبی می بینند، بنیتس در حال از دست دادن کنترل امور است؛ در حضور رسانه ها و در یک اقدام حرفه ای، به ظاهر از بنیتس اعلام حمایت می کنند ولی در واقعیت، آنهایی که به باشگاه و بازیکنان نزدیکند، خیلی خوب می دانند که ثانیه شماری برای خروج بنیتس از پس از ال کلاسیکو آغاز شده است.
نظرات بینندگان