arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۶ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴

دستگیری سارق بانک پس از ۱۱ سال در انبار علوفه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سارق متواری بانک کشاورزی نجف‌آباد اصفهان پس از ۱۱ سال متواری بودن در انبار علوفه به دام پلیس افتاد.

سرهنگ ستار خسروی با اشاره به دستگیری متهم فراری بانک کشاورزی نجف آباد اظهار داشت: این متهم که یکی از اعضای باند سارقان مسلح اصفهان بود در سال ۸۳ و پس از سرقت از این بانک و به شهادت رساندن یکی از ماموران نیروی انتظامی متواری شده بود.

وی با بیان اینکه در سرقت مسلحانه بانک کشاورزی در سال ۸۳، سه نفر فعالیت داشتند، ادامه داد: یکی از این سارقان در این سرقت به هلاکت رسیده، یکی از آنها به دام قانون افتاده و فرد مورد نظر نیز روز گذشته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه این متهم در ۱۱ سال گذشته با عناوین جعلی مختلف در استان‌های دیگر زندگی می‌کرده است، افزود: پس از پیگیری‌های کارآگاهان پلیس آگاهی این فرد در ماه جاری شناسایی و در شهر قم در انبار علوفه دستگیر شد.

وی ادامه داد: در این عملیات پلیس آگاهی استان اصفهان با گرفتن نیابت قضایی برای فعالیت در استان قم این سارق را دستگیر کرده است.

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه متهم در حال حاضر در پلیس آگاهی استان تحت بازجویی قرار دارد، افزود: پس از تهیه گزارشات کامل متهم به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

وی اضافه کرد: پلیس آگاهی پیگیری تمام جرایم خاص را به صورت ویژه در دستور کار دارد و در این زمینه از هیچ گونه اقدامی کوتاهی نخواهد کرد.

 
منبع: مهر
نظرات بینندگان