arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴

طنز/ سوته دلان

هومن جعفری: بله آقا! جرعه‌ای هم از لب لعل رئال مادرید نچشیدیم و منهدم شد! به همین دلیل مجلس ختمی در سوته‌دلان برگزار می‌شود. از کلیه رئالی‌های داغدار تقاضا می‌گردد با بیرون آمدن از پناهگاه‌های عمومی، در این مراسم شرکت کرده مایه تسلی دل غمدیده یکدیگر شوند! بیایید بیرون دیگه بازی تموم شد بارساییا یادشون رفته!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هومن جعفری: بله آقا! جرعه‌ای هم از لب لعل رئال مادرید نچشیدیم و منهدم شد! به همین دلیل مجلس ختمی در سوته‌دلان برگزار می‌شود. از کلیه رئالی‌های داغدار تقاضا می‌گردد با بیرون آمدن از پناهگاه‌های عمومی، در این مراسم شرکت کرده مایه تسلی دل غمدیده یکدیگر شوند! بیایید بیرون دیگه بازی تموم شد بارساییا یادشون رفته!

بزن کف قشنگه رو!

اعلام شده که باشگاه ذوب‌آهن در طول پنج سال اخیر نزدیک بیست و هشت میلیارد بدهی بالا آورده که با تلاش متخصصان توانمند داخلی نصف آن پرداخت شده و نیم دیگر آن نیز قرار است با تلاش متخصصان داخلی در آینده پرداخت شود!

این تازه در شرایطی است که بخش زیادی از این مبلغ اختلاس شده بود!(یادتان هست؟)

حالا مجسم کنید استقلال و پرسپولیس را که در طول این 5 سال گذشته احتمالا 10، 20 میلیارد بیشتر از این مبلغ بدهی بالا آورده‌اند و محض اطلاع شما احتمالا یک ریال هم بدهی پرداخت نکرده‌اند! اگر هم کرده‌اند کل مبلغ پرداخت شده یک دهم بدهی‌ها هم نمی‌شود! حالا ما مانده‌ایم کف قشنگه را شما می‌زنید یا با هم بزنیم؟

مجبور بوده مجبور!

یکی از اتفاقات بامزه‌ای که در فوتسال ما رخ داده این است که تیم فردوسی مشهد به علت نداشتن بازیکن به تعداد کافی از بازی مقابل گیتی‌پسند امتناع ورزیده! توجیه مدیرعاملشان هم عالی است و ته توجیه به حساب می‌آید. یعنی استاد مرزهای توجیه را به افق‌های نوینی رسانده‌اند.

بخوانید:

تصمیمم غیرحرفه‌ای نبود بلکه مجبور شدم این تصمیم را بگیرم چرا که وقتی بازیکنی ندارم که مقابل تیم قدرتمند گیتی‌پسند قرار بگیرد باعث می‌شود که چندین گل دریافت کنیم و روحیه بازیکنان از بین برود. ما در هفته بعد بازی حساسی مقابل آذرخش بندرعباس داریم که اگر روحیه بازیکنانم از بین برود نمی‌توانیم بازی خوبی انجام دهیم!

نکته جالب اینکه اگر پرز هم همین تصمیم را مقابل بارسلونا می‌گرفت گل خورده‌ کمتری نصیبش می‌شد! نه بچه‌ها؟

اون نمیاد شما برو!

با در نظر گرفتن اینکه کرار همچنان باشگاه استقلال را گذاشته سر کار و برای فسخ قرارداد نمی‌آید پیشنهاد می‌کنیم مسوولان باشگاه استقلال بروند خدمت استاد و هر چه سریع‌تر قرارداد را فسخ کنند. هم یک سفر زیارتی است هم اینکه به هر حال بهتر از نشستن در ساختمان سعادت‌آباد و زل زدن به در و دیوار و انتظار برای دیدن قیافه استاد است!

سرمایه‌گذاری بلندمدت

تنها کسی که روی سر استاد بنیتس نشانه‌گذاری نکرده بود ریوالدو بود که این مهم بلافاصله پس از ال کلاسیکو انجام شد و استاد، پیشنهاد کردند بنیتس را با لگد بیندازند بیرون و زیدان را بگذارند جای ایشان!

ریوالدو که می‌داند زیدان دیر یا زود سرمربی می‌شود از الان برای گرفتن مدارس فوتبال رئال در برزیل دندان تیز کرده! حالا درست است ریوالدو بارسایی بوده اما مدرسه فوتبال رئال را که می‌تواند اجاره کند!

گزارش یک جشن

هپی‌برس‌دی امیـــرخان هپی‌برس‌دی امیرخان هپیییییییییی برس ددددددددددی امیرخااااان

امیرخان چرا جشن تولد بی سر و صدا؟ می‌گفتید می‌آمدیم کلی سوژه می‌گرفتیم!

فیلم کمدی!

اگر یکی پیدا شد که بتواند به ما بفهماند این فیلم برکناری میراسماعیلی و بعد ابقایش توسط وزارت ورزش و بعد برکناری مجددش توسط فدراسیون دقیقا توسط کدام کارگردان کمدی نوشته شده ممنوش هم می‌شویم. برادر! فیلمت خیلی بی‌مزه است! تمامش کن دیگر!

نتیجه اخلاقی: ورزشی که در آن فدراسیون یکی از خودش را برکنار کند و وزارت ورزش به نفع فرد برکنار شده بیانیه بدهد را باید داد موش کور بخورد

* ایران ورزشی


نظرات بینندگان