arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۱ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
علی خسروی:

در وزارت ورزش سرقت کارشناسی صورت گرفته است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی خسروی میگوید: آقایان کارشناسان داوری را جمع کردند و نظرات آنها را گرفتند وبعد هم نظرات از زبان کمیته داوران خارج شد،در این جلسه همه کارشناسان مهم داوری دهه 50 و60 بودند،این آقایان اگر دنبال گمانه زنی هستند بروند وبا بی بی سی وسی ان ان حرف بزنند،در این جلسه نوعی بی احترامی به بزرگان وموسپید هایی مثل دزفولی وزمانی وغیاثی شده است.
خسروی با عتاب می افزاید:اگر قرار جلسه میگذارند واز یک هفته قبل پیگیری میکنند تا آقایان کارشناس داوری بیایند،درست رفتار کنند،کار آنها شده مثل ضربات کاشته رونالدو،یک طرف را نگاه میکنند ویک طرف دیگر میزنند،در این تشکیلات عریض وطویل وزارت ورزش یکی نبود تا نظرات آقایان را آیتم بندی کند واقعا بد بود.
خسروی تشکیلات داوری را زیر سوال برده ومیگوید:رئیس کمیته داوران کشور در یک سال 48 بار برای نظارت میرود ،این کجای دنیا اتفاق می افتد؟
علی خسروی  میگوید:ما برای رفع مشکلات داوران پیشنهاداتی هم دادیم،گفتیم حاضریم از طرف خودمان وبا اسپانسری که خودمان پیدا کرده ایم،رئیس کمیته داوران فیفا ورئیس دپارتمان داوری این نهاد معظم بین المللی را به ایران بیاوریم،حتی میتوانیم کولینا اسطوره بزرگ داوری دنیا را هم بیاوریم.
او در پایان میگوید:اگر قرار است حرف های ما اجرا شود بگذارید خودمان آن را اجرا کنیم،نه کمیته داوران که چیدمان داوری استانی برایش به درد رای گرفتن از استانها میخورد.




منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان